درخواست کنندگان در ادامه سخنان خود می افزایند: حتی تا به امروز و پس از گذشت قرنها ، ملیونها نفر در این فداکاری امام حسین (علیه السلام) مانده اند و تحسینش می کنند زیرا امام به آنها معنی عزت و کرامت را آموخت، نسل به نسل ملیونها نفر یاد شهادتش را گرامی می دارند و هم چنان در نقاط مختلف جهان هر ساله مجالس یادبود برای از دست دادن چنین مردی برگزار می شود .

به گزارش خیمه گاه؛
تعدادی از گروه های اسلامی- انسانی در بیانیه ای از شرکت گوگل خواستند همزمان با اربعین حسینی در تاریخ 24/12/2013 نام امام حسین علیه السلام به اعتبار شخصیتی که جانش را به در راه آزادی و زندگی کریمانه فدا نمود در صفحه اصلی سرچ گوگل ثبت شود.

در ادامه آمده است: امام حسین (علیه السلام) رهبر صلح است، او مردی است که 1400 سال قبل برای برپایی صلح بر علیه رژیم ظلم و طغیان و جور به پا خواست ، رژیم ضاله ای که دشمنی و خونریزی را شعار خود قرار داده بود اما این مرد در مقابلشان ایستاد و جنگید و تن به خواسته هایشان نداد تا اینکه در این راه و در سال 61 هجری به شهادت رسید.

درخواست کنندگان در ادامه سخنان خود می افزایند: حتی تا به امروز و پس از گذشت قرنها ، ملیونها نفر در این فداکاری امام حسین (علیه السلام) مانده اند و تحسینش می کنند زیرا امام به آنها معنی عزت و کرامت را آموخت، نسل به نسل ملیونها نفر یاد شهادتش را گرامی می دارند و هم چنان در نقاط مختلف جهان هر ساله مجالس یادبود برای از دست دادن چنین مردی برگزار می شود کسی که جانش را برای آرمانهایش داد و به دیگران آموخت با کرامت زندگی کنند وی از بارزترین آزادی خواهان بود.

منبع:شیعه نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
حالا بین مشرکان هم ادعای مسلمانی می کنند خدا عاقبت مارا به خیر کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
با محمد موافقم
گ.گل اول بره نتایج جستجو برای امام نقی و ashura رو درست کند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۰۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۲
مَا کَانَ لِلْمُشْرِکِینَ أَن یَعْمُرُواْ مَسَاجِدَ الله شَاهِدِینَ عَلَی أَنفُسِهِمْ بِالْکُفْرِ أُوْلَئِکَ حَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ وَفِی النَّارِ هُمْ خَالِدُونَ
مشرکان حق ندارند در حالی که به کفر خود شهادت می دهند مساجد خدا را آباد کنند. اینان اعمالشان تباه است و خود جاودانه در آتش خواهند بود.


شرکت گوگل با صبغه صهیونیستی و اهانت های فراموش نشده ای که با انتشار فیلم موهن به رسول اکرم(ص) نموده است را چه کار به سرور آزادگان و شهدای کربلا...

پرچم حسین (ع) بر بام صهیونیسم نشاید آویختن...

پیشنهاد این طرح یا از سر جهالت یا غرضی ناپاک برای تطهیر این شرکت آلوده و آلوده کردن نام حسین (ع) است...
آخرین اخبار