سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه همه چیز در این شهرستان تحت کنترل است و دستگاه های مربوط در حالت آماده باش هستند، گفت: زلزله های اخیر آسیب مالی و جانی جدی برای قصرشیرین در پی نداشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

یاور محمدی گفت: زمین لرزه های کوچک و بزرگ همچنان در شهرستان قصرشیرین احساس می شوند و مردم شب گذشته(سوم آذر) را نیز مثل شب های گذشته در کوچه و خیابان گذراندند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین با اشاره به در نظر گرفتن 15 مرکز اسکان برای مردم این شهرستان، یادآوری کرد: این مراکز شامل جاهایی مثل مدارس که امکانات رفاهی از جمله آب و برق دارند می باشد و چادرهایی به صورت مجمتع های متمرکز در این مکان ها برپا شده است.

به گفته این مسئول چند روستا هم به عنوان معین روستاهای دیگر انتخاب شده اند و چادر و امکانات لازم در آنها مستقر شده تا در صورت نیاز به مناطق مختلف ارسال شود.

وی افزود: امروز همه مدارس قصرشیرین در مقاطع مختلف تعطیل اعلام شده اند، اما ادارات همچنان مشغول کار هستند.

محمدی با تاکید بر اینکه این زمین لرزه ها تاکنون آسیب جانی و مالی جدی در پی نداشته است، یادآوری کرد: تنها موضوع نگران کننده ترک خوردن دیوارهاست که مرتب افزایش می یابد.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: همه امکانات و مواد مورد نیاز شهروندان ذخیره شده و به تدریج به سطح شهر تزریق می شود./

 

 

 

برچسب ها: تعطیل ، مدارس ، قصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.