رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نا‌جا اعلام کرد

کاهش 9000 نفری جان‌با‌ختگان در حوادث رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نا‌جا از کاهش 9 هزار نفری جان‌با‌ختگان در سوانح و حوادث رانندگی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ سردار اسکندر مومنی امروز در دومین نشست سطحی روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی نا‌جا که با حضور مسئولان پلیس را‌هور برگزار شد، اظهار داشت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری که باید همه تلاش کنیم تا سوانح و حوادث رانندگی به حداقل ممکن برسد، اقدامات خوبی صورت گرفته است که در حال حاضر شاهد کاهش جان‌با‌ختگان در حوادث رانندگی از 28 هزار نفر در سال گذشته به 19 هزار نفر در سال جاری هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش تخلفات حادثه‌ساز در فصل زمستان خاطر‌نشان کرد: باید همه تلاش کنیم که کنترل تخلفات به ویژه تخلفات حادثه‌ساز در اجرای طرح زمستانی از مبدا صورت بگیرد.

رئیس پلیس راهو‌ر تصریح کرد: صرفا داشتن زنجیر چرخ لازم نیست بلکه استفاده به موقع زنجیر چرخ از ترافیک جاده ای می تواند جلوگیری کند.

سردار مومنی بیان داشت: ما بارها شاهد بودیم که بی توجهی یک راننده در به موقع بستن زنجیر چرخ باعث مسدود شدن یک محور و به خطر انداختن جان خود و دیگران شده است.

وی با اشاره به نکته ای افزود: گاهی اوقات اگر اعمال قانون صورت نگیرد ظلمی بزرگ در حق راننده و دیگران انجام داده ایم البته در عین حال به هیچ عنوان جریمه و اعمال قانون غیر واقعی قابل قبول نیست و با مسئول متخطی‌ برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهو‌ر اظهار داشت: ایمنی در رانندگی از اولویت های اول پلیس راهور است و مسئول این ایمنی انضباط اجتماعی و ترافیکی است که نباید در اجرای طرحهای ترافیکی از رعایت حقوق مردم قافل شویم.

سردار مومنی در پایان گفت: قبل از انجام هر طرح ترافیکی باید لوازم و شرایط آن را مهیا سازیم و برای اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی از تغییرات مقررات به صورت آنی پرهیز کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: رانندگی ، تخلفات ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۲
خدا را شکر-دمشون گرم
آخرین اخبار