مسئول سامانه 137 ناحیه 3 منطقه 1 گفت: سرعت رسیدگی به پیامهای سامانه 137 ناحیه 3 در نخستین روزهای آذر ماه سال جاری افزایش یافت.

امینیا‌ن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به همت و تلاش شبانه روزی واحد اجرایی این حوزه و به منظور ارائه هرچه بهتر خدمت رسانی به شهروندان سرعت رسیدگی به پیامهای سامانه 137 بالاتر رفت.

امینیا‌ن خاطر نشان کرد: بیشترین پیامهای ارتباط مردمی در این ناحیه در مورد کیفیت آسفالت و پیاده رو سازی، لایر‌وبی و رفع آبگر‌فتگی مرمت و پیاده رو سازی، ساخت و ساز غیر مجاز، لکه گیری آسفالت، آلودگی صوتی، قطع درختان، سد معبر،‌ نظافت و رفت و روب و روکش آسفالت است.

امینیا‌ن ادامه داد: مرکز ارتباطات مردمی فرصت مناسبی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف اقدامات و برنامه های شهرداری است و لزوم بهره مند‌ی از پتانسیل موجود در جهت بهبود خدمات مورد تاکید است.

انتهای پیام/

برچسب ها: پیام ، سامانه ، رسیدگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار