مدير عامل شركت پايانه هاي نفتي ايران از آمادگي اين شركت در انجام عمليات سوآپ متناسب با سياست هاي شركت ملي نفت، در راستاي ماموريت شركتي خود و افزايش حجم عمليات در اين حوزه خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، سيد پرويز موسوي در نخستين نشست خود با مديران و روساي ستادي و پايانه نفتي خارك با اعلام اين خبر تصريح كرد: تمام سعي و تلاش ما اين است كه ماموريت هاي اصلي شركت از جمله صدور نفت خام، واردات نفت مبادله اي(سوآپ) و صادرات ميعانات گازي و پهلو گيري كشتي ها به بهترين شكل ممكن انجام شود.
وي با بيان اينكه شركت پايانه يك شركت بين المللي است و نگاه ملي و بين الملل متوجه شركت است، خاطر نشان كرد: تسريع در انجام پروژه ها از مهمترين اولويت هاي كاري ما خواهد بود و در اين خصوص تمام سعي و تلاش خود را به كار خواهيم گرفت تا مشكلات و تنگناهاي موجود را رفع كنيم.
مدير عامل شركت پايانه هاي نفتي ايران افزود: ارتقاي توان ناوگان دريايي، تعميرات اساسي و افزايش تعداد يدك كش ها و.. از مهمترين برنامه هايي است كه به شدت دنبال مي شود چرا كه وضعيت ناوگان دريايي ما ارتباط مستقيمي با پهلوگيري كشتي ها دارد.
وي تصريح كرد: افزايش عمليات ذخيره سازي، تعميرات مخازن و رسوب زدايي بايد با رعايت استانداردها و به صورت مداوم و با بهره گيري از تجربيات نيروي انساني موجود صورت پذيرد.
موسوي با اشاره به نقش و جايگاه منابع انساني در پيشبرد اهداف افزود: در حوزه منابع انساني برنامه ريزي هاي اصولي صورت گرفته و سعي خواهيم كرد با استفاده از پتانسيل هاي موجود در ايجاد و افزايش انگيزه بين كاركنان گام برداريم.
وي درباره اهميت مديريت بحران و پدافند غير عامل در جزيره خارك نيز گفت: نشست ها و جلسات با هدف ايجاد امنيت پايدار در جهت ارتقا و بهبود روند فعاليت هاي جاري به صورت منظم و دوره اي ادامه خواهد داشت.
مدير عامل شركت پايانه هاي نفتي ايران در پايان اين نشست بر نقش حاكميتي اين شركت و پيگيري هاي لازم در مورد پروژه بزرگ جاسك به عنوان مهمترين اولويت شركت تاكيد كرد./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار