تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان شکست پرگلی را متحمل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،درهفته یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور شامگاه یکشنبه سوم آذر دو تیم صنایع گیتی پسند اصفهان و راه ساری در حضور حدود دو هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری 9 بر پنج صنایع گیتی پسند اصفهان همراه بود.

در این بازی تیم صنایع گیتی پسند اصفهان از روی تجربه بازیکنانش به ویژه با هت ریک مهدی جاوید که تنهایی زننده چهار گل تیمش بود، به سه امتیاز بازی دست یافت.

نیمه نخست که چهاربردو به نفع صنایع گیتی پسند اصفهان به پایان رسید مهدی جاوید، محمد طاهری، احمد اسماعیل پور و سجاد بندری برای گیتی پسند اصفهان و حسین مهدوی و حمید ره انجام برای راه ساری گلزنی کردند.

با شروع نیمه دوم باز هم شاگردان رضا لک در صنایع گیتی پسند اصفهان از خلاقیت و تجربه شان نهایت بهره بردند و زدن پنج گل دیگر در برابر سه گل شاگردان ناصر صالح در راه ساری پیروزی را از آن خود کردند و با دست پر ساری را به مقصد اصفهان ترک کردند.

در نیمه دوم نیز مهدی جاوید سه بار، افشین کاظمی و سعید تقی زاده برای صنایع گیتی پسند اصفهان حمید سالاری، حمید ره انجام و گل به خودی افشین کاظمی زننده سه گل راه ساری بودند.

قضاوت این بازی که برعهده آقایان پژمان رضایی و علیرضا فولادی بود، به حمید سالاری و احمد دست یاران از راه ساری و سجاد بندری از صنایع گیتی پسند اصفهان کارت زرد نشان داد.

تیم صنایع گیتی پسند اصفهان با این پیروزی صاحب 24 امتیاز شد و همچنان پس از دبیری تبریز در رده دوم جدول و راه ساری نیز با پنج امتیاز در رده دوازدهم لیگ 14 تیمی جای دارند./

برچسب ها: شکست ، گیتی ، راه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.