معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح ایجاد تعامل و ارتباط فرهنگی میان جوانان و ائمه جماعات در مساجد این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح ایجاد تعامل و ارتباط فرهنگی میان جوانان و ائمه جماعات در مساجد منطقه 19 در اولویت و دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور گرایش جوانان به مساجد، علما و ائمه جماعات،‌ توجه به فریضه مهم نماز، مسائل فرهنگی و مذهبی در مساجد در دست اجراست.

حجت الاسلام جوادی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در راستا و تأکید شهردار تهران در ایجاد زمینه اخلاق محوری در مساجد و مناطق 22 گانه شهر تهران ایجاد تعامل میان جوانان، علما و ائمه جماعات،‌ لزوم و ضرورت توجه به این امر از سوی شهردار منطقه 19 به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه محول شد.

وی ادامه داد: مساجد به عنوان یکی از زمینه‌های ارتباط و تعامل جوانان با علماء و ائمه جماعات در گرایش به مسائل مذهبی و فرهنگی به ویژه فریضه نماز است.

حجت الاسلام جوادی خاطر نشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی،‌ فرهنگی، علمی و مذهبی در مساجد منطقه 19 با حضور کارشناسان فرهنگی و اجتماعی  شهرداری منطقه، علما و ائمه جماعات، برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی در مساجد، استفاده از جوانان در فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی از اقدامات اجرایی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19است.

برچسب ها: فرهنگی ، ضرورت ، زیارتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار