شیمون پرز رئیس رژیم صهیونیستی گفت:باید منتظر آینده ماند و نتایج توافق ژنو میان غرب و ایران بر سر پرونده هسته ای این کشور را دید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه:شیمون پرز ئریس رژیم صهیونیستی با موضع گیری بنیامین نتانیاهو در خصوص پرونده هسته ای ایران و توافق این کشور با گروه 5+1 در ژنو مخالفت کرده و از محکوم کردن آن امنتاع ورزید و گفت:این توافق صرفا اقدامی موقت است.



رئیس رژیم صهیونیستی در بیانیه ای که دفتر وی آن را منتشر کرد،مدعی شد:آنچه که در ژنو رخ داد،یک توافق موقت بود و باید بر اساس نتایج آن در آینده حکم صادر کرد و در آن موقع است که می توان گفت،این توافق با موفقیت همراه بوده است و یا با ناکامی.

وی در ادامه افزود:حل مساله هسته ای ایران از طریق دیپلماتیک میسر است.

پرز در ادامه مدعی شد:جامعه جهانی وجود ایران هسته ای را نمی پذیرد و در صورت شکست مسیر دیپلماتیک برای ممانعت از ادامه برنامه هست های ایران به گزینه های دیگر مانند نظامی رجوع خواهد شد.

اختلافات میان پرز و نتانیاهو در 29 سپتامبر گذشته آغاز شد که وی زبان به انتقاد از تصریحات کابینه اسرائیل در خصوص مساله آمریکا و پرونده هسته ای ایران و متهم کردن آمریکا به فریب خوردن از ایران، گشود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار