فروزش در مراسم معارفه ولایتی:

وظیفه اصلی مرکز مطالعات استراتژیک گفتمان‌سازی و کمک به نهادهای مسئول است

معاون اطلاع‌رسانی مرکز مطالعات استراتژیک گفت: امیدواریم در دوره ریاست دکتر ولایتی، مرکز مطالعات استراتژیک جهش لازم را که مدنظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است به خوبی طی کند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "غلامرضا فروزش" در مراسم معارفه "علی‌اکبر ولایتی" رئیس مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: از اینکه مشورت و هماهنگی آیت‌الله "هاشمی رفسنجانی" با مقام معظم رهبری برای انتخاب دکتر ولایتی به عنوان محصولی مشترک برای اداره مرکز معرفی شده صمیمانه تشکر می‌‌کنم.

وی با اشاره به سوابق علمی و اجرایی دکتر ولایتی گفت: انتشار بیش از 147 کتاب، هزار و 700 نامه مسئولانه و مشاورانه برای مقام معظم رهبری در حوزه‌های داخلی و سیاست خارجی و همچنین 16 سال مدیریت در یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های کشور در انقلاب و جنگ تحمیلی وی را به عنوان چهره‌ای آشنا برای همگان معرفی کرده است.

معاون اطلاع‌رسانی مرکز مطالعات استراتژیک تصریح کرد: این مرکز در حوزه‌های مختلف سیاست خارجی، جامع‌شناختی، فرهنگی، فقه، توسعه پایدار و فناوری دارای زمینه‌های باسابقه و شهرت مرکز به خاطر گفتمان سازی و کمک به نهادهای مسئول است.

فروزش تصریح کرد: امیدواریم در دوره جدید مرکز مطالعات استراتژیک جهش لازم را که مدنظر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است به خوبی ایفا کند و ادامه مشاوره برای معظم‌له و همچنین همکاری با نهادهای داخلی از جمله مسائلی است که مورد توجه قرار دارد.

معاون اطلاع‌رسانی مرکز مطالعات استراتژیک در پایان خاطرنشان کرد: قول می‌دهم تا انشالله شاهد کار خالصانه سیستماتیک همراه با رعایت استانداردها در اجرای برنامه‌های خود باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، انقلاب ، جنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار