کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر هیچ پشتوانه و آینده ای مصور در حرفه تولید فیلم ندارم و صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان با امثال من بیگانه بوده است.

حسین تبریزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :سالهای طولانی در حوزه فیلمسازی کشور با خلق آثار زیادی به مردم و فرهنگ ایران خدمت کرده ام و لی تا کنون نه عضو نهادیی مانند خانه سینما تعطیل شده بودم و نه از سوی مسولان مورد حمایت قرار گرفته ام .

وی در ادامه این مطلب افزود :در حال حاضر هیچ پشتوانه و آینده ای مصور در حرفه تولید فیلم ندارم و صندوق حمایت از نویسندگان و هنرمندان با امثال من بیگانه بوده است هم اکنون بیمه وزارت ارشاد اسلامی نیستم و از عمده ترین مشکلات سینماگران می توانم به رسمیت نداشتن این حرفه اشاره کنم .

این کار گردان سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به در گذشته حمایت ها از قشر هنرمند سلیقه ای بود اضافه کرد :درگذشته حمایت هااز قشر هنرمند سلیقه ای بود اما مسو لان سینما در حوزه اجرایی این تعاونی باید همه سینماگران را تحت پوشش بگیرند نگاه تبعیض آمیز به قشر هنرمند و حمایت از سینماگرانی خاص به آینده این صنعت لطمات جبران نا پذیری را وارد خواهد کرد .

این کار گردان سینما و تلویزیون کشورمان اظهار داشت :هنرمندن مانیاز به نگاه خاص مسولان به عنوان حامی اتفاقات احتمالی دارند هنرمندان ما از سرمایه های کشور به حساب می آیند و کمک های پیامکی در بطن جامعه هنر مندان سینما در شان این قشر از جامعه نیست و جای چنین نهادهای اجرایی در سینما خالی است . /


برچسب ها: پشتوانه ، آینده ، تولید ، فیلم ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.