مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 از برگزاری مراسم تجلیل از بسیجیان فعال این منطقه در بوستان ولایت خبر داد.

سید مجتبی نجاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مراسم تجلیل و تقدیر از بسیجیان فعال محلات 13 گانه منطقه 19 در بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این مراسم روز دوشتبه آذرماه از ساعت 10 تا 12 در سرای خانی آبادنو شمالی در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

نجاتی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح از بسیجیان فعال محلات 13 گانه منطقه 19، همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج در سرای خانی آباد نو شمالی واقع در ضلع جنوبی درب شماره 2 سرای خانی آباد نو شمالی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 در هفته بسیج گفت: برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از بسیجیان محلات 13 گانه منطقه 19 روز چهارشنبه 6 آذرماه سال 92 در سرای محله شریعتی شمالی از ساعت 10 تا 12 از اقدامات اجرایی اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 در هفته بسیج است.

نجاتی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 19 افزود: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، سیاحتی و زیارتی همزمان با هفته بسیج در محلات 13 گانه منطقه 190 از اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری این منطقه است.
انتهای پیام/

برچسب ها: فعال ، بسیجیان ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار