در پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهید دانش‌آموز احمدرضا عباسی آمده است: دانش‌آموزان بسیجی با روحیه‌ای اعتدال گرایانه، امید و نشاط از آرمان‌‌های انقلاب دفاع خواهند کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پیام علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و یاد شهید دانش‌آموز احمدرضا عباسی آمده است: هفته بسیج، یادآور پایمردی و بصیرت عاشورایی بسیجیان نام‌آوری است که امام امّت، خمینی کبیر (ره)، آنها را «لشگر مخلص خدا» نامید و بر دستان این «پیشگامان رهایی» بوسه زد؛ بسیجیانی که امام، عشق آنها را مصداق کامل ایثار، خلوص، فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام دانست.

چه افتخاری برای بسیج و بسیجیان از این کلام نورانی امام خمینی(ره) بالاتر که: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق می‌دهد. 

چه شیرین است کلام سراسر حکمت رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی که بسیج را ارتش عظیم مکتبی و مردمی معرفی می‌کند و با تأکید بر بسیجیان جوان، آنها را گل‌های بوستان انقلاب و نیروی حیات بخش آن و مایه امید و دلگرمی ملت و رهبری می‌داند.

و اینک این «شجره طیبه»، چهارمین دهه از عمر مبارک نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلند درآمدن از آزمون‌های بزرگ، هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در مقابل گروهک ها و عوامل استکبار ، حضور غرور آفرین در سازندگی کشور و فتح قله های رفیع علم و دانش به ویژه در حیطه دفاع از انرژی صلح آمیز هسته‌ای، به سازمانی الهام بخش برای همه مستضعفان جهان و صاحب سبک جدیدی از زندگی عصر پیش از ظهور، تبدیل شده است.

در ادامه این پیام آمده است: گرامی باد یاد و نام «36 هزار شهید دانش‌آموز» و «4 هزار فرهنگی شهید» که گرمابخش مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان بسیجی بودند و برای حفظ و حراست از ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت تا پای جان ایستادگی نمودند.

امسال، استان مرکزی افتخار دارد یادواره ویژه این شهیدان گرانقدر را برگزار و یکی از شهیدان اسوه دانش‌آموزی خود به نام شهید «احمدرضا عباسی » را به عنوان افتخار ملی به جامعه شریف فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور معرفی نماید.

دانش‌آموزان بسیجی ایران اسلامی، با تأسی‌ از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا مدظله العالی‌، با روحیه‌ای اعتدال گرایانه و ‌با امید و نشاط برای ساختن تمدن نوین اسلامی‌مان، در راستای تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، هم صدا با جریان مقاومت در برابر استکبار جهانی، با همان روحیه جهادی ، ضمن اهتمام بر تقویت ظرفیت‌های درونی کشور و حمایت از فرزندان دلیر انقلاب اسلامی در عرصه جهاد سیاسی اعلام می‌دارند:

حقوق مسلم ملت شریف ایران اسلامی را مرزهای اعتقادی خویش دانسته و به سان دوران شکوهمند دفاع مقدس، در حفظ این کیان ملی و اعتقادی، مقتدرانه ایستاده و مهیای جانفشانی هستیم».
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار