معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، گفت: هوشمندی و تجربه تیم مذاکره کننده، بویژه شخص وزیر امور خارجه دکتر محمد جواد ظریف بسیار مهم و موثر بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی عرب انصاری با اشاره به، به رسمیت شناختن برنامه غنی سازی از سوی کشورهای 1+5 ، به تیم مذاکره کننده و مردان دیپلمات ایرانی در مذاکرات ژنو که در این مسئله امانتداری کردن تبریک گفت.

وی در این زمینه تصریح کرد: توافق هسته ای در مذاکرات ژنو مرهون رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مراجع عظام و مقاومت، ایستادگی و صبوری ملت جمهوری ایران اسلامی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، افزود: یقینا این موفقیت در سایه رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری و رهنمودهای مراجع عظام و دیپلماسی قوی و هوشمندانه تیم مذاکره کننده ایرانی صورت گرفته است.

حجت الاسلام عرب انصاری، با تاکید بر اینکه انرژی هسته ای جزء حقوق اجتناب ناپذیر ملت آگاه ایران است، گفت: طرفهای غربی به این نکته رسیده اند که نادیده گرفتن مسیر حقوقی و فنی نه تنها مشکلی را از آنان حل نمی کند، بلکه بر پیچیدگی موضوع بیش از پیش می افزاید.

این مقام استانداری قم، تصریح کرد: امروز مقاومت مردم ایران برای دستیابی به حقوق خود همراه با دیپلماسی موفق دولتمردان ایرانی مورد اعتراف و اذعان کشورهای مذاکره کننده قرار گرفته است.

حجت الاسلام عرب انصاری با تاکید براینکه در مذاکرات ژنو 3 مواضع ایران شفاف و روشن بود، ابراز امیدورای کرد تا طرفهای غربی نیز با صداقت و شفافیت ادامه دهند و حاشیه سازی صهیونیست ها آنها را تحت تاثیر قرار ندهد ./س

برچسب ها: قم ، هوشمند ، تجربه ، مذاکره ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.