مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: اختلاط موضوع ورزش با قشر جوانان یا تفوق موضوع ورزش بر قشر جوانان کار پسندیده ای نیست. از این حیث معتقدم ادغام جوانان با ورزش نادرست بود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محسن حق شناس با تاکید بر این که اهتمام به حوزه ی جوانان یک نیاز جدی است عنوان کرد: مشکل جدی تر این است که ساز و کار مناسب برای حورزه ی جوانان در وزارتخانه و ادارات کل استان ها وجود ندارد. ورزش یک موضوع و جوانان یک قشر اند. اختلاط موضوع با قشر یا تفوق یک موضوع بر یک قشر کار پسندیده ای نیست.از این حیث معتقدم ادغام جوانان با ورزش نادرست بود.


 وی ادامه داد: حوزه ی ورزش به قدری پی گیری و مطالبه دارد و مردم و رسانه ها پی گیر کوچکترین مسائل آن هستند که مسئولین هر چقدر هم بخواهند در حوزه ی جوانان کار کنند باز هم نمی توانند پا به پای ورزش حرکت کنند و بخش جوانان به حاشیه می رود.

حق شناس با اشاره به این مطلب که دیدگاه وزیر ورزش و جوانان علمی و آکادمیک است افزود: البته آقای گودرزی سابقه ی اجرایی بسیار خوبی هم در کارنامه دارند. در برنامه ی معارفه، آقای گودرزی اعلام کردند 12 کارگروه در حوزه ی جوانان فعال خواهند کرد. دغدغه ی ایشان در این حوزه موجب خشنودی است. امیدوارم با حضور ایشان حوزه ی جوانان از فعالیت بیشتری برخوردار شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با تشکر از تلاش های قبلی مسئولین در حوزه ی جوانان اظهار داشت: آن چیزی که مورد اشکال است عدم تناسب فضا، ساختار و مجموعه ی جوانان در وزارتخانه و استان ها است. برخی از استان ها در این حوزه 5 نفر پرسنل هم ندارند با این اوصاف چگونه می توانند انتظارات را برآورده کنند.

وی در پایان پیشنهاد داد: اگر قرار است بخش جوانان در این وزارتخانه باقی بماند، مثل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که ارشاد و حج و زیارت جدا فعالیت می کنند یا مثل آموزش و پرورش که نوسازی مدارس جدا فعالیت می کند و فقط در کلیات با هم هماهنگ هستند، فکر می کنم این مقوله در وزارت ورزش و جوانان هم می تواند به عنوان یک مدل پیشنهادی مورد بحث و گفتگو قرار گیرد تا به یک تصمیم درست برسیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار