نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بسیج، میراث گرانبهای امام خمینی(ره) است و بسیجی بودن یک افتخار است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف  و امور خیریه روز شنبه 2آذر در نشست هم اندیشی مدیران سازمان اوقاف با اعلام این موضوع اظهار داشت: بسیج یکی از نعمت های خداوند متعال است که بوسیله امام راحل(ره) به این ملت اعطاء شده است و حضرت امام با توجه به جایگاه و منزلت بسیجیان، همیشه از خدای تبارک و تعالی می خواست که با بسیجیان محشور شود.

وی هفته بسیج و یاد و خاطره امام راحل، شهدای بسیج و بسیجیان دلاور را گرامی داشت و افزود: انشاالله ما تفکر بسیجی که حضرت امام آرزوی آن را داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی آن تأکید دارند، را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: متاسفانه برخی، این موضوع را نادیده میگیرند، اما بسیجی بودن هنوز برای ما یک افتخار است و به آن افتخار می کنیم.

در این نشست که معاونین، مدیران کل استان ها و مدیران ستاد سازمان اوقاف و امور خیریه حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین محمدی تاکید کرد: اطلاعات همه موقوفات باید ثبت و ضبط شود، چرا که این اطلاعات می تواند به عنوان سرمایه وقف برای آیندگان باقی بماند.

وی پرهیز از تمرکز گرایی در استان ها را مورد اشاره قرار داد و افزود: باید همه عوامل در سطح استان توجیه و به کار گرفته شوند و نباید همه کارها در مرکز استان انجام شود و مدیران استان در شهرستان ها حضور جدی تر داشته باشند.

وی بسیج امکانات و نیروی انسانی را برای ورود اطلاعات به سامانه اوقاف  خواستار شد و گفت: ورود مدیران استان ها و به کارگیری تمامی امکانات باعث پیشرفت و موفقیت کار به نحو احسن خواهد شد.

محمدی یادآور شد: بازنویسی و تطبیق و ثبت اطلاعات باید مورد دقت قرار بگیرد و وظیفه استان ها این است که تائید نهایی را بگیرند و پی گیری مداوم باعث خواهد شد که کار نتیجه مطلوب خود را در پی داشته باشد. نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف، آموزش را امر مهمی در این زمینه دانست و توجه به آن را خواستار شد و افزود: اگر تبادل اطلاعات، تجربه و آموزش نبود، کار به نحو مطلوب پیش نمی رفت.

وی با تاکید بر کمیت و کیفیت اقدامات استانی متذکر شد: برای بررسی پیشرفت کار تا پایان امسال باید یک جدول زمانی در نظر گرفته شود و این جدول زمان بندی پیشرفت کار و پی گیری نتیجه اقدامات در استان ها را نشان خواهد داد. 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی خاطرنشان کرد: اگر دوستان به طور جدی کار ا به اتمام نرسانند در سال آینده با مشکلات عدیده ای مواجه خواهیم شد.

وی یادآور شد: باید تمام اسناد و مدارک به طور دقیق بررسی و باقی الصالحات انتقال داده شود تا به عنوان سرمایه و باقی الصالحات برای آیندگان قرار بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان  از مدیران استان های فعال در امر اطلاعات به سامانه اوقاف تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: بسیجی ، افتخار ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار