رضا فرجي دانا وزير علوم ، تحقيقات و فناوري با حضور در منزل شهيدان مسعود عليمحمدي و مجيد شهرياري با خانواده آنان ديدار و گفتگو كرد .

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران ، در اين ديدار كه تمامي معاونان و مشاوران وزير علوم نيز حضور داشتند ، فرجي دانا با گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه جهاد علمي كشور اظهار داشت : شهداي گرانقدر عرصه جهاد علمي كشور همگي از اساتيد مبرز و متعهد دانشگاهي بودند ، اين بزرگواران خالصانه در راه اعتلاي علمي كشور قدم برداشتند و مسير سعادت را به سايرين نشان دادند .
 
وي در ادامه با بيان خاطراتي از دوران آشنايي، همكاري و ارتباط دوستانه خود با شهيدان علي محمدي و شهرياري و تاكيد بر سخت كوشي و پر تلاش بودن اين بزرگواران گفت : اين عزيزان از نيروهاي كيفي و تاثير گذار علمي كشور محسوب مي شدند و شاهد بوديم كه دشمن نيز از تاثير گذاري فوق العاده آنان در راه اعتلا و اقتدار علمي كشور غافل نبود .
 
فرجي دانا در ادامه با تاكيد برلزوم ايجاد وفاق و همدلي در بين نيروهايي كه براي اعتلاي نظام جمهوري اسلامي ايران خدمت مي كنند ، اظهار داشت : كوبيدن بر طبل اختلافات حقيقتا ما را خيلي تضعيف مي كند و اين وضعيت به كل نظام نيز آسيب رسانده و نيروهاي وفادار به انقلاب بايد با ديدگاهي دلسوزانه به اين مسئله بنگرند و در جهت حل آن فعاليت كنند .
 
وي تصريح کرد: بنده مبلغ اتحاد و همدلي و وحدت كلمه هستم و همانگونه كه از امام راحل ياد گرفتيم و مقام معظم رهبري نيز به انجام آن فرمان دادند ، اميدواريم ان شاالله همه به اين مسير برگردند .
 
فرجي دانا در بخش پاياني سخنان خود اظهار اميدواري كرد كه با دعاي مردم و به خصوص دعاي خانواده شهدا ، فضايي دوستانه ، صميمانه و عاري از اختلافات در بين نيروهاي مخلص نظام به وجود آيد و همگي در كنار هم در مسير اعتلاي همه جانبه كشور تلاش كنيم .
 
گفتني است: در اين ديدار همسر و فرزندان شهيدان عليمحمدي و شهرياري مسائل و نظرات خود را با وزير علوم در ميان گذاشتند و در پايان نيز لوح تقدير و يك جلد كلام الله مجيد توسط فرجي دانا به آنان اهدا شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار