عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات گفت: موضوع هسته‌ای یک بحث ملی بوده لذا باید به خاطر منافع ملی از اهداف جناحی و گروهی پرهیز کنیم.

محمدرضا تابش نماینده اردکان در پی توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: تفاهمی که صورت گرفت نتیجه پایمردی و استقامت ملت شریف ایران و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی است.  
 
وی افزود: همچنین حمایت مردم از دولت و تقدیر مسئولان اجرایی در این موضوع دخیل بود و واقعا جای دست‌مریزاد و خدا قوت دارد.  
 
تابش گفت:‌ممکن است هر جناح و هر گروهی بنا به ذائقه خودش ایرادات و اشکالاتی به این توافق وارد کند ولی ما هنوز به موضوع واقف نیستیم و آنچه در روند مذاکرات اتفاق افتاده کاری بزرگ و سترگی است.  
 
نماینده اردکان اظهار داشت: مطلع هستم مذاکرات بین‌المللی چقدر سخت است و رسیدن برای یک تفاهم در خصوص جابجایی کلمات بسیار سخت است و این جای تشکر دارد.  
 
وی اظهار داشت:‌ مسلم است چنین توافقی در شورای عالی امنیت ملی مورد بررسی قرار گرفته و پس از تصویب مصوبات شورای عالی امنیت ملی توسط مقام معظم رهبری به مرحله اجرا در بیاید و اگر در قالب توافقنامه باشد باید مجلس نیز آن‌ را تایید کند.  
 
عضو کمیسیون برنامه،‌ بودجه و محاسبات خاطرنشان کرد:‌ انرژی هسته‌ای یک مسئله ملی بوده و باید از اظهارنظر جناحی و سیاسی در خصوص این پرونده بپرهیزیم و باید سعی کنیم منافع ملی در نظر گرفته شود و این مستلزم آن است که از اهداف جناحی و گروهی پرهیز کنیم.  
 
تابش در پایان تصریح کرد: تفاهم هسته‌ای اخیر به رشد و بهبود فضای اقتصادی کمک خواهد کرد.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: تابش ، نماینده ، اردکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار