تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال با حضور سر مربی جدید خود به دیدار میثاق تهران می رود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در ادامه رقابت‌های فوتسال لیگ برتر کشور و از هفته یازدهم چند مسابقه در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شود که در یکی از این بازی ها تیم فوتسال ماهان تندیس در تهران با تیم فوتسال میثاق تهران روبرو می‌شود.

ماهان تندیس که در بازی‌های گذشته نتایج ضعیفی کسب کرده هفته قبل مربی خود را تغییر داد و با یک خانه‌تکانی اساسی در تیمش، محسن حسین زاده مربی سابق تیم فوتسال صبای قم را به عنوان نفر اول کادر فنی تیمش معرفی کرد.

سید وحید غیاثی نیز که از هدایت این تیم استعفا کرده بود به عنوان کمک حسن‌زاده در ماهان ماندنی شد و دکتر قدرت الله باقری نیز به عنوان مربی بدنساز به کار تیم فوتسال ماهان تندیس وارد شد.

مسعود دانشور، جدیدترین خرید تیم فوتسال ماهان تندیس و نماینده قم می‌تواند در مسابقه امروز برابر میثاق تهران به میدان برود و اولین بازی خود را با پیراهن ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال تجربه کند.

علیرضا وفایی ستاره خلاق تیم فوتسال ماهان تندیس در ادامه مصدومیت طولانی مدت خود امروز هم برای ماهان به میدان نمی رود اما ماهان امیدوار است با استفاده از تجربیات محمد وزیرزاده و مسعود دانشور و خلاقیت محمد کوهستانی و ابوالقاسم عروجی بر میزبانش غلبه کند.

ماهان تندیس با کسب 13 امتیاز از 10 مسابقه در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد و امیدوار است با کسب نتایج خوب در سه هفته پایانی نیم‌فصل، به رتبه شایسته‌تری در جدول رده بندی دست پیدا کنند اما میثاق 17 امتیازی است و در جایگاه ششم ایستاده است.

پیروزی ماهان تندیس در بازی امروز برابر میثاق تهران علاوه بر احتمال صعود یک پله‌ای برای ماهان، می‌تواند نقش پر رنگی در بهبود وضعیت روانی نماینده قم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد.

آخرین بازی که ماهان تندیس در لیگ برتر فوتسال به پیروزی رسیده مربوط به هفته هشتم و بازی خارج از خانه برابر عملیات غیر صنعتی ماهشهر می‌شود و پس از آن دو شکست برای ماهان رقم خورده است.

دیدار تیم‌های فوتسال ماهان تندیس قم و میثاق تهران از ساعت 16 روز یکشنبه سوم آذر در تهران برگزار می‌شود./

برچسب ها: قم ، ماهان ، تندیس ، مربی ، جدید ، میثاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.