مدافع پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پاس تهران با عقد قراردادی برای حضور در دور برگشت بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که مهلت نقل و انتقالات نیم فصل سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز 18 آذر ماه آغاز شده است و تا کمتر از دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت، صبای قم در تکاپو برای جذب بازیکنان مورد نظر خود یک مدافع مطرح به خدمت گرفت.

در فاصله باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات بین دو نیم فصل بازی‌های فصل جاری لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم فوتبال صبای قم با نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی جدید خود یک بازیکن دیگر جذب کرد که این بازیکن مدافع فصل سابق تیم ملی فوتبال کشورمان است.

مهره جدید صبای قم هادی شکوری از بازیکنان خلاق و با کیفیتی است که با امید به کمک به خط دفاعی تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم بازی‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس است با نظر مساعد کادر فنی نماینده فوتبال قم برای 15 بازی آتی صبا در لیگ سیزدهم جذب شد.

با نظر کادر فنی و موافقت مسئولان باشگاه صبای قم، این باشگاه بعد از جذب غلامحسین بادامکی از تیم پدیده مشهد، به عنوان دومین بازیکن جدید از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، با هادی شکوری فصل قبل تیم نفت تهران به توافق رسید تا این بازیکن یکی از خریدهای صبا برای لیگ دور برگشت سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور لقب بگیرد.

هادی شکوری فوتبال خود را از تیم پاس تهران آغاز کرده است و حتی با این تیم سابقه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نیز دارد، این بازیکن بعد از مطرح شدن در تیم پاس تهران و به دنبال انتقال این تیم به همدان در سال 1386 سر از استقلال تهران درآورد و در این تیم نیز مقطعی به تیم ملی فوتبال کشورمان نیز دعوت شد.

شکوری بعد از استقلال در تیم شاهین بوشهر نیز سابقه بازی کردن دارد و سپس با عقد قراردادی به مدت یک فصل در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم نفت تهران ملحق شد و از قضا در دو بازی رفت و برگشت فصل قبل برابر صبا نیز بازی کرد.

این مدافع با تجربه در پایان فصل گذشته فوتبال باشگاه‌های برتر کشور از تیم نفت تهران جدا شد و ناگهان سر از تیم دسته اولی پدیده مشهد درآورد اما بعد از چند بازی در این تیم در لیگ دسته اول جام آزادگان و از جمله بازی حذفی مقابل پرسپولیس تهران، به همراه حسین بادامکی قصد جدایی از پدیده را کرد و با عقد قراردادی تا پایان لیگ سیزدهم به صبای قم ملحق شد./ز

برچسب ها: قم ، مدافع ، سابق ، استقلال ، پاس ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
farzad
۲۰:۰۱ ۰۳ آذر ۱۳۹۲
عمرفوتبالی هم اندازه ای دارد