نماینده مردم تهران در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری مقاومت کرد و امروز نتیجه بزرگی حاصل شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران درباره روند مذاکرات ژنو و توافقات صورت گرفته میان ایران و اعضای 1+5، گفت: براساس اطلاعاتی که تاکنون به ما رسیده مذاکرات مثبت ارزیابی می‌شود.
 
وی افزود: غرب در برابر حق غنی‌سازی ایران تسلیم شده و این بزرگ‌ترین سدی که شکسته شد
 
نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: نکته مهم در این توافق این است که اگر این وضعیت را با لیبی مقایسه کنید؛ در لیبی گفته شد: حاضریم بازرسی صورت گیرد، که در جواب گفتند: شما بازرسی بکنید، ببندید و برای ما بفرستید، و به همین دلیل دیدیم همه امکانات خود را جمع کرد و به آمریکا فرستاد، حال شما این وضعیت را با وضعیت ملت ایران مقایسه کنید.
 
توکلی در همین زمینه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری مقاومت کرد و امروز نتیجه بزرگی حاصل شد. البته نمی‌توان تا زمانی که اطلاعات بیشتری به دست نیاورده‌ایم، قضاوت کرد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که وظیفه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها در قبال این توافقات چیست، به‌طوری‌که به نظر می‌رسد برخی در حال حاضر زیر این توافقات می‌زنند، اظهار داشت: نه، به این نکته هم توجه کنید که برخی از موضع‌گیری‌ها مصرف داخلی دارد؛ آنها نیز گرفتاری‌هایی برای خودشان دارند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مقاومت ، ایران ، رهبری ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار