نخستین جلسه تیم فرهنگی با حضور محمود منیعی معاون اجتماعی وفرهنگی در منطقه 7 برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران هم اندیشی با حضور تیم فرهنگی منطقه از جمله معاونت اجتماعی و فرهنگی مشاور شهردار در امور بانوان، روابط عمومی، حوزه مقاومت بسیج ، اداره ایثارگران و مدیران اجتماعی نواحی پنچ گانه منطقه 7 برگزار می‌شود.

معینی سرپرست تیم فرهنگی منطقه هفت در ابتدای این جلسه بیان کرد: بنا به دستور و تدابیر شهردار منطقه نخستین نشست تیم فرهنگی با حضور اعضا برگزار می‌شودو هدف از این نشست‌ها یکپارچگی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است وقصد اعضا تداخل در امور محوله و شرح وظایف هر اداره و همچنین رسالت ذاتی حوزه‌های مختلف نیست.

معاون اجتماعی وفرهنگی اشاره کرد: اطلاع رسانی درون سازمانی به منظور برگزاری هر چه بهتر مناسبات عمومی و مذهبی اهمیت دارد.

وی افزود: تیم فرهنگی منطقه 7 تلاش می‌کند با برگزاری جلسات هفتگی در اجرای بهینه مراسم و مناسبات عمومی و جاری بکوشد.

تا آن جا که حتی اتفاقات خرد و کوچک سطح محلات به لحاظ اطلاع رسانی و اجرایی مغفول نماند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری سلسله نشست‌های تیم فرهنگی، که مقرر شد شنبه هر هفته تشکیل جلسه دهد را هماهنگی و اطلاع رسانی اقدامات و فعالیت‌های هر یک از حوزه‌ها برشمرد.

وی اظهار کرد: در این مسیر با همفکری اعضا راهکاری برای اطلاع رسانی و ارجحیت برگزاری مراسم تدوین می‌شود تا ضمن کمتر کردن هزینه‌ها به تاثیرگذاری بیشتر توجه شود و از موازی کاری نیز جلوگیری شود.

نعیمی اضافه کرد: در این جلسه اعضا ونمایندگان تیم فرهنگی منطقه با ارائه پیشنهادهای خود مقرر کردند وبا استفاده از وسایل ارتباطی همچون ارسال پیامک به سامانه واحد ورودی اطلاعات از فعالیت‌های درونسازمانی مطلع شوند و دیگر این که یکپارچگی تبلیغات و تشریفات در مراسم با هماهنگی روابط عمومی نهادینه شود.

تهیه تقویم کاری برای برگزاری مناسبت‌های مذهبی و عمومی و تهیه پیشنهاد راهکاری به منظور  کیفی سازی دیدار با خانواده شهدا ازدیگر مواردی بود که در نخستین تیم فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

برچسب ها: جلسات ، تیم ، معاونت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.