هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای بازی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به صبای قم پیوست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در حالی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در تعطیلات نیم فصل به سر می‌برد و بازار جابجایی بازیکنان بین تیم های حاضر در لیگ برتر داغ داغ است، صبای قم نخستین بازیکن مورد نظر خود را جذب کرد و بدین ترتیب فعالیت در نقل و انتقالات را آغاز کرد.

با نظر مساعد عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم، این تیم به دنبال جذب یک هافبک توانمند و بازی ساز در میانه میدان با هافبک سابق تیم‌ فوتبال پرسپولیس تهران به توافق رسید و این بازیکن را برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر به خدمت گرفت.

این بازیکن غلامحسین بادامکی متولد بیست و دوم شهریور ماه سال 1360 در مشهد مقدس است که با 32 سال سن یکی از بازیکنان با تجربه فوتبال کشورمان محسوب می‌شود و در حالی که صبایی‌ها که این روزها با دست خالی وارد بازار نقل و انتقالات شده‌اند، این بازیکن قدیمی تیم جدیدش در لیگ برتر را صبای قم انتخاب کرد.

خرید جدید تیم فوتبال صبای قم سابقهٔ بازی در تیم‌های ابومسلم مشهد و پرسپولیس تهران را در کارنامهٔ خود دارد، ضمن اینکه در سال 1391 به باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی پیوست و تنها یک فصل در این تیم بود تا اینکه راهی لیگ دسته اول جام آزادگان شد.

در حالی که پدیده مشهد آخرین تیم غلامحسین بادامکی است این بازیکن در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در سال جاری نیز در ترکیب تیم پدیده در مقابل پرسپولیس تهران بازی کرد اما نتوانست مانع حذف تیمش از راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی شود.

بادامکی در دوران جوانی در تیم فوتبال ابومسلم مشهد در کنار چهره‌هایی همچون مجتبی جباری، رضا ناصحی، آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال کشورمان بود و حتی تجربه دعوت شدن به تیم ملی را هم دارد و حالا باید منتظر ماند و دید که چه عملکردی در تیم فوتبال صبای قم در نیم فصل دوم لیگ سیزدهم خواهد داشت.

کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در حالی غلامحسین بادامکی را به ترکیب این تیم در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اضافه کردند که این بازیکنان از دیدار جمعه آینده صبای قم در مقابل ملوان بندر انزلی در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور می‌توانند صبا را همراهی کنند.

صبای قم که در حال حاضر با کسب چهار پیروزی، چهار تساوی و هفت باخت با کسب 16 امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است و نسبت به تیم صدر جدول یعنی پرسپولیس تهران11 امتیاز کمتر دارد با این بازیکن جدید وارد دور برگشت بازی‌های لیگ خواهد شد تا هشتم آذر ماه در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر برود./

برچسب ها: قم ، هافبک ، سابق ، پرسپولیس ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.