مدیر انتشارات موسسه دارالحدیث از چاپ 284 عنوان کتاب به زبان‌های مختلف دنیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمدجعفر تجلی با اشاره به اقدامات انتشارات موسسه دارالحدیث اظهار داشت: تاکنون 284 عنوان کتاب عربی فارسی، فارسی عربی، انگلیسی، اسپانیولی و فرانسه چاپ شده است و تاکنون بالغ بر 2 میلیون و 824 هزار جلد در قطع‌های مختلف به بازار عرضه شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌های منتشر شده این موسسه شامل 53 عنوان کتاب‌ عربی فارسی، 91 عنوان کتاب عربی، 134 عنوان کتاب فارسی، چهار عنوان کتاب انگلیسی، یک عنوان کتاب اسپانیولی و یک عنوان کتاب فرانسه است.

مدیر انتشارات موسسه دارالحدیث با اشاره به تازه‌های نشر در دست تولید موسسه دارالحدیث گفت: داستان‌هایی از زندگی حضرت علی (ع)، گزیده شناخت‌نامه نماز،‌ گزیده شناخت‌نامه قرآن، گزیده اهل‌بیت (ع)، رفتار اخلاقی انسان با خود، گفتارها و نوشتارها درباره عبدالجلیل رازی‌قزوینی و تفسیر روان هشت جلدی از جمله آثار در حال تولید موسسه است.

وی با بیان اینکه موسسه دارالحدیث انتشار کتاب‌های کودکان را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: اکنون کتاب‌های نوگل باغ پیامبر، یار پیامبر، گل همیشه بهار، زیباترین سرزمین، خانه خدا در کوچه ماست و تولدت مبارک در حوزه کودکان مراحل تولید و چاپ را می‌گذراند.

تجلی یادآور شد: افراد علاقه‌مند به تهیه کتاب‌های انتشارات دارالحدیث می‌توانند برای تهیه کتاب به انتشارات این موسسه واقع در خیابان معلم مراجعه کنند./

برچسب ها: قم ، چاپ ، کتاب ، زبان ، مختلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.