سرمربی تیم فوتبال چلسی گفت: اسکار در بازی مقابل وستهام فوق‌العاده بود و به لمپارد هم کمک خواهم کرد تا از سال‌های پایانی فوتبالش لذت ببرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری تر‌ی‌ بال فوتبال، در پی برگزاری هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آبی‌پوشان لندنی موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر وستهام را از میان بردارند، در این دیدار فرانک لمپارد و اسکار گلزنی کردند.

خوزه مورینیو پس از پایان بازی ضمن ابراز رضایت از شاگردان خود، گفت: لمپارد هم‌اکنون در جایگاهی است که نیاز به اثبات ندارد، او فقط باید از سال‌های پایانی فوتبال حرفه‌ای خود لذت ببرد و در تلاش باشد که در بالاترین سطح خود بازی کند و گل به ثمر برساند.

من فکر می‌کنم در زمان مناسبی به چلسی بازگشتم، من در بهترین دوران حرفه‌ای او مربی‌اش بودم، من آمده‌ام تا او بتواند بیشترین بهره را از دوران پایانی حرفه‌ای فوتبال خود ببرد. وقتی چنین رابطه‌ایی میان او و مربی‌اش باشد، راحت‌تر خواهد بود و از توانایی‌‌هایش لذت خواهد برد.

مورینیو در خصوص "اسکار" دیگر بازیکن مؤثر تیمش در بازی مقابل وستهام گفت: او فوق‌العاده بود، این مهم نیست که در چه جایی از زمین باشد و بازی کند او به شدت کار کرد، او فرصت‌های زیادی را در زمانیکه توپ و میدان در اختیار حریف بود برای ما بدست آورد.

وقتی‌که توپ در اختیار او قرار گیرد او می‌تواند آن را کنترل و با آن گل به ثمر رساند، وی بسیار جوان است، موفقیت در این کشور میسر نمی‌شود مگر این‌که شما چنین استعدادهایی داشته باشید که علاوه مهارت فیزیکی از توانایی و استعدادها ذهنی بالا هم برخوردار باشند. استعداد او فوق‌العاده است و می‌تواند آن را بهتر کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: لمپارد ، اسکار ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار