استاندار اردبیل گفت: در دیداری که با مسئولان پتروشیمی اردبیل و واحدهای نساجی داشتیم، قرار است با تزریق اعتبارات و سرمایه‌های مناسب این مجموعه‌ها جان دوباره‌ای بگیرند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: بررسی وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل شده استان در دستور کار قرار دارد تا راه حلی برای فعال شدن دوباره آنها پیدا شود.

وی افزود: شرایط واحدهای تولیدی، صنعتی و کارگاهی استان به حدی رسیده که امور از کنترل خود آنها نیز خارج شده که باید پیگیری شود و بر این اساس بازدید از واحدهای تعطیل در دستور کار قرار دارد.

خدابخش تصریح کرد: بیشترین دغدغه ما بحث اشتغال جوانان است و از این رو رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی به خصوص بزرگ که نقش مهمی در اشتغال دارند، در دستور کار است.

استاندار اردبیل همچنین خاطر نشان کرد: در همین ارتباط دیداری با مسئولان پتروشیمی اردبیل صورت گرفت و مسائل سایر صنایع و کارخانجات استان از جمله نساجی نیز به تدریج بررسی و در جهت رفع آنها اقدام می‌شود.

وی افزود: امیدواریم مشکلات باز پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی استان که مانع از دریافت وام دوباره توسط آنها می‌شود به تدریج برطرف شود و بتوانند از تسهیلات استانی و ملی در جهت رفع مشکلات استفاده کنند.

خدابخش همچنین با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی استان بیان کرد: واگذاری تسهیلات بخش کشاورزی به بانک‌های متعدد صحیح نیست چرا که کشاورزی امری تخصصی است و طرح‌ها نیز بر این اساس باید به صورت تخصصی توسط کارشناسان بررسی و سپس تأیید یا رد شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.