با توجه به این که تعداد تیم های حاضر برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی به حد نصاب نرسید برگزرای این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود قرعه کشی مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی عصر امروز(3 آذرماه)در خانه کشتی برگزار شود ، به همین منظور تیم های متقاضی فرصت داشتند تا پایان وقت اداری روز گذشته مبالغ ورودی خود را واریز نمایند.
 
محمد ابراهیم امامی سرپرست سازمان لیگ در این خصوص به خبرنگار ما گفت:با توجه به اعلام پنج تيم براي حضور در رقابت‌هاي ليگ برتر كشتي فرنگي قصد داشتیم مراسم قرعه کشی این مسابقات را عصر امروز(3 آذر ماه)برگزار کنیم اما با توجه به انصراف دو تيم امام رضا (ع) قائمشهر و البرز قرعه کشی این مسابقات لغو شد.
 
وی تصریح کرد:طبق اساسنامه سازمان لیگ برگزاری مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی با حضور حداقل 4 تیم خواهد بود ،در نتیجه با توجه به حد نصاب نرسیدن تیم ها مراسم قرعه کشی این مسابقات هم به تعویق افتاد.
 
سرپرست سازمان لیگ فدراسیون کشتی درپاسخ به این سوال که چرا همواره برگزاری مسابقات لیگ فرنگی در هاله ای از ابهام قراردارد گفت: به طور حتم عدم استقبال اسپانسر ها علت اصلی این موضوع است.ما در سال جاری فرصت کافی را برای تجزیه و تحلیل این موضوع نداشتیم اما مطمئن باشید در آینده نزدیک با برگزاری جلسات آسیب شناسی مسئله را بررسی خواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار