رئیس دفتر رئیس‌جمهور از ارائه گزارش عملکرد دولت تدبیر و امید توسط رئیس‌جمهور در پایان 100 روز کاری دولت خبر داد.

محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران درباره ارائه گزارش 100 روزه عملکرد دولت توسط رئیس‌جمهور گفت: امروز نود و نهمین روز عمر دولت یازدهم به شمار می‌رود و نشست ارائه گزارش، بلافاصله پس از پایان 100 روز برگزار خواهد شد. 

بر اساس گفته‌های نهاوندیان، شفافیت و پاسخگویی یکی از اصول دولت تدبیر و امید در پیمانی است که با خود و مردم بسته و در این راستا وزرا موظفند هر سه ماه یکبار گزارش عملکرد و دستاوردهای خود را به مردم و رئیس‌جمهور ارائه کنند که پایش و پیگیری این کار بر عهده روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

همچنین به گفته رئیس دفتر دکتر روحانی، در گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه دولت به مردم، قرار است تصویری از وضعیت کشور و دولت در سه بخش، شرایط تحویل مسئولیت، عملکرد مجموعه قوه مجریه طی ۱۰۰ روز و افق آینده و برنامه‌هایی که در دستور کار دولت قرار دارد، به مردم ارائه شود.

نهاوندیان تاکید کرده که که دولت به طور محصول‌گرایانه به دنبال ارائه گزارش خواهد بود و یکی از فواید این کار این است که طی هر ۱۰۰ روز بخش‌های مختلف دولت فرصت مرور اقداماتی که انجام داده‌اند را داشته و درخصوص نقاط ضعف و کاستی‌های خود چاره‌اندیشی خواهند کرد.

دکتر روحانی رئیس جمهور امروز(یکشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ها گفت: فردا صدمین روز شروع کار دولت است و دولت خوشحال است که قبل از 100 روز این موفقیت را به دست آورده است، ان شاءالله این مسیر و راه با کمک شما ادامه پیدا خواهد کرد.

**‌ تا زمانی که سند توافق‌نامه منتشر نشود، نمی‌توان اظهارنظر کرد

نهاوندیان همچنین در جمع خبرنگاران درباره اظهارات متناقض جان کری وزیر خارجه آمریکا درمورد توافق ایران با 1+5 اظهار داشت: در این خصوص هم باید منتظر انتشار متن توافق انجام شده باشیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار