بررسی والیبال ناشنوایان گفت: هیچ برنامه ای از جانب فدراسیون ورزشی ناشنوایان برای ما فرستاده نشده است شاید به کلی ما را فراموش کرده اند.

محمد ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص  برنامه های آینده والیبالیست های ناشنوا گفت: فعلا برنامه ی خاصی از  جانب فدراسیون ورزش های ناشنوایان به ما داده نشده است و من فکر می کنم که این رشته ی  ورزشی به کلی نادیده گرفته شده است و  فدراسیون ما را فراموش کرده است.

البته یکی از دلایل بی برنامه بودن فدراسیون و در کل همه رشته های ورزشی ناشنوایان، می تواند تغییر و تحولات وزارت ورزش  و جوانان باشد باید بودجه ی کافی برای ورزش های ناشنوایان در اختیار مسئولان ورزشی این فدراسیون قرار بگیرد  و هر چه زودتر تکلیف کمبود بودجه مشخص شود.

وی در ادامه افزود: از نظر من وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان نگاه مثبتی به رشته های ورزشی ناشنوایان خواهند داشت و امیدوارم اتفاقات خوبی در انتظار ورزش ناشنوایان باشد چون واقعا این قشر ورزشی  بسیار مظلوم واقع شده اند.

 امیدوارم همه مشکلات برطرف شود و ما هم کمی توسط فدراسیون ناشنوایان دیده شویم و هر چه زودتر برنامه ای در خصوص آینده ی والیبالیست های ناشنوا به ما داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار