رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: تدبیر رهبری و اقدامات دولت یازدهم در دیپلماسی، تحول در سیاست خارجی و توافق هسته ای ژنو را به همراه داشت.

مجید جلیل سرقلعه با تجلیل از اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی، گفت: تغییر فضای تقابل با کشورهای همسایه و جهان به تعامل سازنده و حصول توافق در مذاکرات هسته ای ژنو از تحولات مثبت دولت در سیاست خارجی است.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، جمهوری اسلامی و ملت ایران را برنده نبرد پنج روزه دیپلماسی جهان خواند و افزود: تیم مذاکره کننده هسته ای در مذاکرات هسته ای، مقتدرانه از حقوق ملت ایران دفاع کرد.
وی توافق هسته ای صورت گرفته میان ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 را پیروزی بزرگ برای ملت ایران عنوان کرد و گفت: این توافق از موفقیت های مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.
جلیل سرقلعه تاکید کرد: ایستادگی مردم بر اصول و حقوق، توافق هسته ای را به دنبال داشت و جهانیان نیز به این نکته رسیدند که تنها راه برخورد با ملت ایران احترام متقابل است.
رئیس مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت و قدردانی از تلاش های تیم هسته ای مذاکره کننده جمهوری اسلامی تاکید کرد./
برچسب ها: تدبیر ، رهبری ، دولت ، توافق ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.