مدیر عامل مجمع خیر‌ین مسجد ساز، گفت: احداث مسجد به عنوان نخستین نیاز فرهنگی،‌ مذهبی و اجتماعی مردم در روستاها، از مهمترین پروژه های عمرانی در سطح کشور است.

مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: لزوم احداث مساجد در روستاهای فاقد مسجد به عنوان نخستین نیاز فرهنگی،‌ مذهبی و اجتماعی مردم در روستاها و مهمترین پروژه های عمرانی در سطح کشور، در دستور کار مجمع خیر‌ین مسجد ساز قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با توجه به جمعیت هر روستا و نیاز فرهنگی، مذهبی و اجتماعی مردم، مساحت و موقعیت جغرافیایی، ارزیابی و نیاز سنجی محلات روستایی در راستای احداث مساجد، بنابر نیازهای این روستاها، تعداد احداث مساجد مشخص خواهد شد.

شایسته با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: این طرح با جمع آوری کمک های نقدی مردم، خیر‌ان و مشارکت و همکاری هیأت امنای مساجد، استانداری ها، فرمانداری،‌ بخشدار‌ی،‌ شهرداری و مجمع خیر‌ین مسجد ساز در دست اجرا است.

وی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی مجمع خیر‌ین مسجد ساز گفت: اتمام مساجد نیمه تمام در سطح کشور، جمع آوری کمک های مردمی در سایت مجمع خیر‌ین مسجد ساز به نشانی www.masjedsaz.ir  به منظور احداث مساجد در نقاط محروم کشور از اقدامات مجمع خیر‌ین مسجد ساز است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارزیابی ، محلات ، مشارکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار