مدافع چپ تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بزرگي باشگاه ما تنها در گرفتن نتايج درخشان خلاصه نمي‌شود، چرا كه مسوولان اين باشگاه و بازيكنان نامدار تيم به خوبي از جوانان حمايت مي‌كنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سعيد قائدي‌فر اظهار داشت: 7 سال است كه در تمام رده‌هاي سني باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بازي كرده‌ام و پارسال كه كاپيتان تيم اميد سپاهان بودم توانستيم قهرمان ايران شويم. خوشحال هستم كه هم اكنون در تيم بزرگسالان سپاهان بازي مي‌كنم و اميدوارم بتوانم جواب اعتماد زلاتكو كرانچار را بدهم.
 
وي در پاسخ به اين سؤوال كه چه شد كه به تيم بزرگسالان سپاهان پيوستيد؟ گفت: من اوايل فصل هم با تيم بزرگسالان تمرين مي‌كردم و در بازي دوستانه با راه آهن كرانچار از من در دفاع چپ استفاده كرد كه خوشبختانه بازي مرا پسنديد و به همين دليل در نيم فصل دوم به تيم بزرگسالان آمدم. هم اكنون كارت بازي هم برايم صادر شده است و از نظر قانوني مي‌توانم براي سپاهان بازي كنم.
 
مدافع فولاد مبارکه سپاهان افزود: تمام تلاش من اين است كه در تيم بزرگسالان به صورت ثابت بازي كنم و هميشه بتوانم نظر مساعد كرانچار را جلب كنم. در پست من هم اكنون علي احمدي بازي مي‌كند كه يكي از بهترين مدافعان ايران است كه من به شخصه از تجربيات او در پست تخصصي خود بهره مي‌برم. احمدي يكي از بهترين دوستان من است كه هميشه به من كمك كرده است.
 
قائدي‌فر تصريح‌كرد: بزرگي باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تنها در گرفتن نتايج درخشان خلاصه نمي‌شود، چرا كه مسوولان اين باشگاه و بازيكنان نامدار تيم به خوبي از جوانان حمايت مي‌كنند. تمام بازيكنان بزرگ سپاهان واقعا از ما جوانان حمايت مي‌كنند و باعث دلگرمي همه هستند.
 
وي محرم نويدكيا را از نظر شخصيتي بي نظير دانست و گفت: محرم با تمام بزرگي كه دارد خيلي با ما جوانان مهربان است و با تمام وجود به ما كمك مي‌كند تا پيشرفت كنيم. محرم الگوي تمام بازيكنان جوان سپاهان است كه ما به وجود او واقعا افتخار مي‌كنيم.
 
مدافع چپ تيم فوتبال سپاهان كه با 21 سال سن به آينده خود بسيار اميدوار است در پاسخ به اين سؤوال كه در خارج از كشور از بازي كدام بازيكن خوشتان مي‌آيد؟ اظهاركرد: من از بازي "مسعود اوزيل" هافبك تيم ملي آلمان واقعا خوشم مي‌آيد. البته من در خط هافبك هم مي‌توانم بازي كنم و با نظر كرانچار فعلا در دفاع چپ بازي مي‌كنم.
 
قائدي‌فر افزود: تا زماني كه در ايران بازي كنم به هيچ تيمي به غير از سپاهان فكر نمي‌كنم چرا كه خود را مديون اين باشگاه مي‌دانم. سالهاي گذشته از چند تيم پيشنهاد داشتم، اما اين سپاهان است كه برايم ارزش زيادي دارد.
 
وي گفت: مطمئن باشيد با درايت كرانچار تيم سپاهان در بازي‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا و ليگ برتر از مدعيان خواهد بود و من اين قول را به هواداران مي‌دهم كه سپاهان جز 3 تيم برتر ليگ خواهد بود. سپاهان هميشه مدعي بوده است و مدعي خواهد ماند.
 
قائدي‌فر حمايت‌هاي مدیران باشگاه از خود را يكي از عوامل پيشرفتش خواند و خاطرنشان‌كرد: لازم مي‌دانم از زحمات تمام مربياني كه در اين چند سال براي من زحمت كشيدند تشكر ويژه كنم به خصوص از آقاي دوستي مهر كه هميشه به من كمك كرده است. البته حمايت‌هاي مادي و معنوي خانواده‌ام تاثير به سزايي در پيش رفت من داشته است و اميدوارم بتوانم جواب محبت‌هاي پدر و مادرم را با بازي‌هاي خوب براي سپاهان بدهم. شايد باورتان نشود، اما يكي از اقوام من كه تاثير زيادي در موفقيت‌هايم داشته است پسر دايي من بوده است كه در هر شرايطي مرا همراهي كرده است كه بايد از او هم تشكر ويژه كنم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار