فرمانده انتظامي استان قم از دستگيري پنج کلاهبردار در استان خبر داد و گفت: متهمان از طريق دستگاه‌هاي پارکومتر در سطح شهر 6 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بودند که با تلاش ماموران آگاهي استان دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، سردار کاظم مجتباي گفت: در پي شكايت مديرعامل شرکتي مبني بر اينكه از اواخر سال 91 مقدار زيادي شارژ دستگاه‌هاي پاركومتر بصورت خارج از سيستم شركت، بين پرسنل پارکبان به قيمتي كمتر از موجودي كارت، خريد و فروش مي‌شود بنابراين با توجه به حساسيت موضوع، بلافاصله كارآگاهان آگاهي استان تحقيقات خود را آغاز کردند.

وی گفت: در ادامه با اقدامات گسترده در سطح شهر، ماموران تعداد چهار نفر از پاركبانان شركت را شناسايي و دستگير کردند.

فرمانده انتظامي استان قم اظهار داشت: با توجه به اينکه متهم اصلي که يکي از مهندسان شرکت بود که در استان همجوار قم سکونت داشت پس از هماهنگي با مقام قضايي استان نامبرده نيز دستگير شد.

مجتبايي بيان داشت: متهمان در تحقيقات تکميلي بيان داشتند با همکاري مهندس شرکت از طريق دستكاري تعدادي از دستگاه‌هاي پاركومتر در سطح شهر اقدام به گرفتن شارژ كرده و آن را بين شهروندان توزيع نموده‌اند و از اين طريق مبلغ تقريبي 6 ميليارد ريال كلاهبرداري کرده‌اند.

گفتني است، متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي استان و در نهايت راهي زندان شدند.

کشف 1831 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه قاچاق در قم

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از کشف 1831 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه قاچاق در استان خبر داد.

سرهنگ مهدي قدمي گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي در راستاي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز حين کنترل خودروهاي عبوري در يکي از محورهاي مواصلاتي به يک دستگاه خودرو سواري سمند مشکوک و آن را متوقف مي کنند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اظهار داشت: در ادامه از راننده در خواست مدارک شده که با توجه غير عادي بودن رفتار راننده ماموران به وي مظنون مي شوند.

وی افزود: راننده بلافاصله به قصد فرار از قانون در اقدامي با خودرو از محل متواري مي شود اما ماموران پس از مسافت کوتاهي خودرو را متوقف و آن را مورد بازرسي قرار مي دهند.

قدمی گفت: در نتيجه بازرسي کشف تعداد1831 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه قاچاق از داخل خودرو بود که به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز تحويل و در خاتمه پرونده اي در اين رابطه تشکيل ، جهت سير مراحل قانوني به اداره گمرک استان ارسال شد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.