باشگاه صبای قم امروز با حسین بادامکی و شیث رضایی مذاکره می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، باشگاه صبای قم برای حضوری قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال سرگرم مذاکره با گزینه‌های خود در دوره نقل و انتقالات نیم‌فصل است و بر این اساس امروز با سه بازیکن مورد نظر خود مذاکره می‌کند.

شیث رضایی و حسین بادامکی دو بازیکن سابق پرسپولیس ، صاحب نام ترین نفراتی هستند که قرار است امروز با باشگاه صبا جلسه‌ای برگزار کنند تا تکلیف حضور یا عدم حضور آن ها در نیم‌فصل دوم لیگ برتر با پیراهن صبا مشخص شود.

حسین بادامکی هافبک 32 ساله تیم پدیده مشهد است که درخشان‌ترین دوره بازیگری خود را با پیراهن پرسپولیس سپری کرده و 151 بازی با پیراهن این تیم انجام داده است.

این بازیکن سابق تیم‌های ابومسلم و ملوان در صورت توافق با باشگاه صبای قم به جمع هافبک‌های تیم فوتبال صبای قم می‌پیوندد.

شیث رضایی دیگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس است که در مقطعی بین سال‌های 87 تا 88 در صبای قم توپ زده است و گلی که با پیراهن صبا به استقلال در قم به ثمر رساند از گل‌های به‌یادماندنی وی به شمار می رود.

رضایی در صورت عقد قرارداد با صبا برای دومین بار به صبا می‌پیوندد و پس از حضور در شهرداری تبریز، دوباره در لیگ برتر به میدان می رود.

مجتبی رمضانی سومین و آخرین گزینه صبایی ها در نقل و انتقالات نیم‌فصل است که این بازیکن در پست‌های مهاجم و هافبک نفوذی توپ می زند و عضو تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر است.

نشست باشگاه صبای قم با بازیکنان مورد نظر امروز انجام می‌شود و باشگاه صبا در تلاش است تا فردا قرارداد بازیکنان مورد نظر را در فدراسیون فوتبال ثبت کند./ز

برچسب ها: قم ، صبا ، امروز ، با ، بادامکی ، شیث ، رضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.