مدیر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه12، از برگزاری اختتامیه جشنواره عکس محلات تاریخی پایتخت در این منطقه خبر داد.

محمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اختتامیه جشنواره عکس محلات تاریخی پایتخت در خانه ی عکاسان منطقه 12 در تالار شماره ی یک برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این مراسم روز شنبه 9 آذر ماه سال 92 رأس ساعت 16 در تالار شماره یک خانه عکاسان برگزار می شود.

محمدی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: تا کنون 9 هزار و 763 آثار شهروندان به دبیر خانه چهار راه سیروس کوچه امامزاده یحیی (ع) مقابل امامزاده کوچه طهماسبی، موزه بافت تاریخی سرای کاظمی ارسال شده است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: در این مراسم از 100 نفر برگزیدگان این جشنواره تجلیل و تقدیر خواهد شد و به 10 نفر برتر از این 100 نفر برگزیده این جشنواره شامل نفر اول دو میلیون تومان،‌نفر دوم یک میلیون و 500 تومان، نفر سوم یک میلیون تومان و 7 نفر برگزیده و برتر دیگر تقدیر نامه، تندیس و هدایای نفیس به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

محمدی با اشاره به برگزاری این جشنواره افزود: این جشنواره در محورهای مشارکت و شهروندان در حفظ و نگهداری بافت تاریخی، جاذبه های گردشگری در بافت تاریخی،‌ارزش هی معماری، بافت تاریخی، مزیت تاریخی و فرهنگی زندگی در بافت تار‌یخِی، میراث فرهنگی تهران، کاخ گلستان برگزار می شود.

وی در پایان با اشاره به مراسم اختتامیه این جشنواره افزود: مراسم اختتامیه جشنواره عکس، تاریخی پایتخت با اهدای جوایزی به 10 نفر اول و حق تالیف به 100نفر برگزیده با حضور شهردار منطقه 12، مسئولان فرهنگی منطقه، شورا یاری های شهر تهران و سازان میراث فرهنگی روز شنبه 9 آذر ساعت 16 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: اختتامیه ، امامزاده ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار