سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن ایران با اشاره به آمادگی 50 در صدی این تیم برای حضور مقتدرانه در مسابقات غرب آسیا در دوحه قطر گفت: روند آماده سازی تیم ملی هاکی روی چمن مطلوب است.

رجب نورانی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: دو اردوی آماده سازی دیگر تا 23 بهمن امسال زمان برگزاری رقابت های غرب آسیا برای تیم ملی هاکی روی چمن ایران پیش بینی شده است.
وی آماده سازی تیم ملی هاکی روی چمن برای حضور درمرحله نهایی مسابقات آسیایی در کره جنوبی که در اسفند امسال برگزار می شود را از دیگر برنامه های های این تیم ذکر کرد.
سرمربی تیم ملی هاکی روی چمن ایران شرایط پنجمین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی چمن را از نطر زیرساخت های این رشته ورزشی در گچساران، امکانات رفاهی و آب و هوایی مطلوب بسیار خوب ارزیابی کرد.
نورانی تصریح کرد: با ادامه این روند بتوان به حضور تیم ملی هاکی روی چمن ایران در مرحله نهایی مسابقات آسیایی کره جنوبی امیدوار بود.
اردوی آمادگی تیم ملی هاکی روی چمن ایران با هدف اعزام به مسابقات غرب آسیا در دوحه از 27 آبان امسال در گچساران در حال برگزاری است و تا پنجم اذرماه جاری امسال ادامه دارد.
برچسب ها: تیم ، هاکی ، چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.