با ابلاغ حکمی از سوی استاندار تهران سرپرست فرمانداري شهرستان قدس منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسین هاشمی استاندار تهران در طی حکمی نورمحمد فردی بیرانوند  را به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان قدس منصوب کرد.
متن این حکم بدین شرح است:
 
جناب آقای  نورمحمد فردی بیرانوند
 
سلام علیکم
 
نظر به تجارب و سوابق جنابعالی و با عنایت به هماهنگی حاصله با وزارت کشور بموجب این ابلاغ به سمت سرپرست فرمانداری قدس تعیین می‌شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی با رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و بکارگیری شیوه های مناسب در اعمال سیاست های عمومی دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم منطقه که ولی نعمتتان و سرمایه های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند موفق و موید باشید.
 
سید حسین هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۰:۵۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۲
دخالت شهرداری تهران غیر قانونی است و مدیرت اراضی کشاورزی را باید فقط به جهاد کشاورزی سپرد.
United States of America
عابد
۲۳:۱۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
یک سوال از فرماندار جدید , کی به مدیريت دوگانه در اراضی شهرستان قدس پایان می دهید ؟ چرا با اینکه شهرک دانش - زرنان و پرنان جز اراضی شهرستان قدس است ولی شهرداری منطقه 18 هم در آنجا حضور دارد ؟ چرا شهرداری منطقه 18 در طرح های مصوب شهرستان قدس دخالت می کند ؟ و جلو انجام کارهای کشاورزی را می گیرد ؟ هدف شهرداری منطقه 18 چیست ؟ افزایش فقر و بیکاری جوانان منطقه ؟ چرا برای طرح های کشاورزی و تولیدات کشاورزی مزاحمت ایجاد می کند ؟ جناب فرماندار به مدیريت دوگانه و سردر گمی مردم پایان دهید .
Germany
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۳
آقای فرماندار دوباره شهرداری منطقه 18 ناحیه 6 به جان کشاوزران و دامداران منطقه زرنان افتاده و تقاضا های غیر معقول دارد. لطفا اطلاع رسانی کنید.
آخرین اخبار