معاون عملیات سازمان امداد و نجات با هشدار به مردم استانهای هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان گفت: نیروهای عملیاتی در این ۳ استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حیدر حیدری با اشاره به وقوع سیلاب احتمالی از امروز در ۳ استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: امدادگران با دسترسی به تجهیزات لازم در این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.
 
حیدری با هشدار به مردم این استانها گفت: با وجود تدابیر لازم برای مواجهه با حوادث احتمالی، به مردم توصیه می‌شود از قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها و مکان‌های احتمال وقوع سیلاب خودداری کنند.
 
آخرین وضعیت امداد رسانی در زلزله کرمانشاه
 
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همچنین از پایان ارزیابی مناطق زلزله زده قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب خبر داد و گفت: زلزله روز جمعه هیچگونه خسارت مالی و جانی در بر نداشته است.
 
حیدری افزود: در پی وقوع زلزله ۵٫۴ ریشتری صبح امروز در منطقه خانقین کشور عراق که مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب را نیز به لزره درآورد، ۶ گروه ارزیاب هلال احمر به این مناطق اعزام شدند.
 
حیدری با بیان اینکه بعد از وقوع این زمین لرزه، بلافاصله ستاد بحران در اتاق بحران سازمان امداد و نجات تشکیل و دستورات لازم برای اعزام نیروهای ارزیاب به هلال احمر استان کرمانشاه، صادر شد، افزود:  نیروهای ارزیاب از سه شهرستان سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین به منطقه زلزله زده اعزام شدند و پس از ارزیابی های اولیه و ثانویه برای ارائه خدمات امداد و نجات، اسکان و تغذیه اضطراری، مشخص شد تنها شماری از منازل در مناطق یادشده ترک خورده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار