مسابقات کشتي آزاد جوانان قهرماني استان کردستان براي نخستين بار به ميزباني شهر موچش از توابع شهرستان کامياران جمعه اول آذرماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، در اين رقابت‌ها 80 کشتي‌گير آزاد کار از شهرستان‌هاي سنندج ، کامياران ، مريوان ، سقز ، بيجار ، قروه ، بانه و شهرهاي موچش و سريش‌آباد در قالب 11 تيم با يکديگر به رقابت پرداختند.
در پايان اين مسابقات و در رده‌بندي تيمي، شهرستان سنندج با کسب 75 امتياز با اقتدار به مقام قهرماني دست يافت ، شهر موچش با 59 امتياز در جايگاه دوم قرار گرفت و شهرستان کامياران با 41 امتياز حائز رتبه سوم شد.
در رده‌بندي انفرادي در اوزان 50 کيلوگرم رضا خسرودي از بيجار ، 55 کيلوگرم زانيار علي‌مرادي از سنندج ، 60 کيلوگرم سياوش احمدزاده از سنندج ، 66 کيلوگرم اشکان مندمي از سنندج ، 74 کيلوگرم محسن محمدي از سريش‌آباد ، 84 کيلوگرم نويد ساعدموچشي از موچش ، 96 کيلوگرم شاهين خاني‌ميرزايي از سنندج و در 120 کيلوگرم شهاب عباسي از سنندج عنوان قهرماني و مدال طلاي اين دوره از مسابقات را به دست آوردند.
گفتني است نفرات برتر اين رقابت‌ها در قالب تيم کشتي آزاد جوانان استان کردستان به مسابقات قهرماني کشور که ماه آينده و به ميزباني تهران برگزار خواهد شد، اعزام مي‌شوند./ب
انتهای پیام/
برچسب ها: اعزام ، کشتی ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.