سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم گفت: با توجه به نفرات خوب و آماده‌ای که داریم برای کسب بیشترین مدال کشتی جوانان کشور از فرصت میزبانی استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، روح‌الله میکاییلی امروزگفت: کشتی فرنگی از رشته‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم است و انشاءالله تیمی قومی به نمایندگی از هیئت کشتی قم در این مسابقات حضور می‌یابد تا موفقیت‌های کشتی قم را ادامه دهد.

وی ادامه داد:  در سال‌های اخیر برای رشد و توسعه کشتی در بخش قهرمانی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی رده‌های سنی پایه انجام شده تا کشتی که یکی از رشته‌های موفق و مدال‌آور ورزش قم است بیشتر از گذشته در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

کشتی فرنگی جزو رشته‌های موفق ورزش استان قم به شمار می‌رود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم عنوان کرد: کشتی فرنگی جزو رشته‌های موفق ورزش استان قم به شمار می‌رود چون نفرات مستعد و زبده‌ای دارد و در سال‌های اخیر هم در مسابقات کشوری و هم در میادین برون مرزی موفقیت‌های ارزنده‌ای کسب کرده است.

وی تصریح کرد: کشتی یک ورزش مناسب برای جذب نوجوانان و جوانان قمی در اوقات فراغت است.

میکاییلی در ادامه با اشاره به حضور کشتی‌گیران قمی در رقابت‌های عمومی کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور اظهار داشت: حضور موفق در پیکارهای این دوره که اتفاقاً میزبان آن نیز هستیم برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر تلاش این است که نفرات خوبی را شناسایی و به مسابقات معرفی کنیم.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه یکی از شاخص‌های پیشرفت کشتی محسوب می‌شود و هیئت کشتی استان قم نسبت به این مهم توجه ویژه‌ای دارد و در سال‌های اخیر تلاش مربیان زحمتکش و دلسوز کشتی قم نیز برای پیشرفت کشتی در رده‌های سنی پایه بسیار اثرگذار بوده است.

فدراسیون کشتی از نحوه عملکرد هیئت کشتی استان رضایت کامل دارد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی استان قم تصریح کرد: هدف ما این است که در کشتی کار سازندگی از رده‌های سنی پایه همچنان ادامه یابد در همین راستا مربیان خوب و با دانشی داریم که هم‌اکنون در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از حضور آن‌ها در دوره‌های متعدد آموزش کشتی نیز استفاده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط مطلوب کشتی‌گیران قمی برای حضور موفق در رقابت‌های عمومی جوانان کشور که از پنجشنبه این هفته در قم آغاز می‌شود، تاکید کرد: به خاطر حضور موفق در این پیکارها بهترین‌ها شناسایی شده‌اند و انشاءالله شاهد عملکرد خوبی از سوی آن‌ها خواهیم بود.

میکاییلی عنوان کرد: قم سابقه بسیار خوبی در کشتی دارد و فدراسیون کشتی از نحوه عملکرد هیئت کشتی این استان رضایت کامل دارد به همین خاطر در نظر داریم در باقی مانده مسابقات مهم سال‌جاری کشتی کشور قوی‌تر از گذشته حضور پیدا کنیم.

وی اظهار داشت: قم به لحاظ جایگاه مهمی که از نظر مذهبی و دینی در بین سایر استان‌های کشور از آن برخوردار است، مورد توجه فدراسیون کشتی قرار دارد و در آینده قطعاً برنامه‌های متنوعی برای رشد و پیشرفت کشتی با کمک فدراسیون کشتی انجام خواهیم داد.

گفتنی است، مسابقات کشتی فرنگی عمومی قهرمانی کشور در رده سنی جوانان روزهای ششم تا هشتم آذرماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود./ب

برچسب ها: قم ، استفاده ، فرصت ، میزبانی ، کسب ، مدال ، بیشتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.