کادر فنی تیم ملی فوتسال امید کشورمان 2 بازیکن تیم ماهان تندیس قم را برای دیدارهای دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه به اردو فراخواند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، به منظور تشکیل تیمی قوی به عنوان پشتوانه تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان، اردوی تیم ملی فوتسال امید نیز همزمان با تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم ملی بزرگسالان تشکیل می‌شود و بر همین اساس بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی امید معرفی شدند.

در سال‌های گذشته تیم ملی فوتسال امید کشورمان معمولاً به رقابت‌های مختلف برون مرزی اعزام می‌شد و با تشکیل اردوهای آماده‌سازی خود حتی در داخل کشور نیز با تیم‌های باشگاهی بازی تدارکاتی برگزار می‌کرد اما کمی این برنامه‌ها برای تیم ملی امید کمرنگ‌تر شده یا برگزار نمی‌شوند.

با این حال به دلیل اینکه خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان بر روی بازی‌های لیگ برتر نظارت ویژه دارد و ناظر بر عملکرد تیم ملی امید نیز خواهد بود، بازیکنانی به تیم ملی امید دعوت شدند تا در ترکیب این تیم مقابل روسیه بازی تدارکاتی برگزار کنند.

با توجه به شناختی که خسوس کاندلاس اسپانیایی از بازیکنان دارای شرایط سنی امید در تیم‌های باشگاهی دسته برتر و دسته اول فوتسال کشورمان دارد، 23 بازیکن امید به تیم ملی دعوت شدند تا برابر تیم ملی فوتسال امید روسیه به میدان بروند.

در بین بازیکنانی که به تیم ملی فوتسال امید کشورمان دعوت شده‌اند چهره‌های مستعدی حضور دارند و 2 تن از آن‌ها ملی‌پوشان تیم فوتسال ماهان تندیس قم یعنی مهدی زاهدی و مسلم اولاد قباد هستند که برای نخستین بار به تیم ملی دعوت می‌شوند.

مسلم اولاد قباد از بازیکن تیم ملی فوتسال دانش‌آموزان کشورمان محسوب می‌شود که از قضا سابقه بازی در مسابقات فوتسال قهرمانی دانش‌آموزان جهان را نیز دارد و برای بازی در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به ماهان تندیس قم ملحق شد.

مهدی زاهدی نیز یکی از استعدادهای آینده‌دار فوتسال قم به شمار می‌رود که با درخشش در مسابقات لیگ فوتسال باشگاه‌های استان قم نامی برای خود دست و پا کرد و از سوی کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای بازی در لیگ برتر انتخاب شد و نتیجه درخشش وی در لیگ برتر دعوت شدن به تیم ملی فوتسال امید است.

به غیر از ملی‌پوشان تیم فوتسال ماهان تندیس قم یعنی مسلم اولاد قباد و مهدی زاهدی، دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی امید فیروز فخری، محمد نویدبخش، امیر احمد‌پور، سید عماد آرمین، میثم پرستش، مسلم رستمی‌ها، مرتضی عزتی، سید ابوالفضل حسینی، امیرحسین رسولی، علی میکاییلی، علی عابدین، محمدرضا کردمشهدی، حامد احمدزاده، مرتضی ابراهیمی، سعید احمد عباسی، وحید شفیعی، سید مصطفی فخری، میثم خیام، سعید افشاری، پویا صمدی و محسن راجعی هستند که این بازیکنان دعوت شده باید ساعت 14 روز دوشنبه چهارم آذرماه خود را به کادر فنی معرفی کنند./ب

برچسب ها: قم ، بازیکنان ، ماهان ، دعوت ، تیم ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.