قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: احترام به حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع مورد تاکید مدیران سازمان اوقاف است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ،«عبدالرضا عابد» قائم مقام سازمان اوقاف در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندان در سازمان اوقاف و امور خیریه که با حضور حسن ربیعی ، مدیرکل دفتر ریاست ، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و معصومه فرزانه ، مشاور امور بانوان این سازمان برگزار شد ، با تأکید بر لزوم احترام به حقوق شهروندان و تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: نگاه کلی مدیران و کارکنان در سازمان اوقاف باید در جهت هماهنگی و همسان کردن دیدگاه ها برای حل مسائل و مشکلات باشد.
 
وی گفت: گزارش و تهیه گزارش، همراه با آمار و مستندات می تواند در جهت اجرای هرچه بهتر اهداف و برنامه های ستاد صیانت، در سازمان اوقاف و امور خیریه موثر باشد.
 
عابد یادآور شد: جلسات ستاد و گزارش های مرتبط با آن، تنها نباید بر این منوال قرار داشته باشد که جلساتی رسمی و اداری است، بلکه باید، کمیته ها و مسئولان ذیربط آن در جهت اجرای وظایف خود به نحو احسن اقدام کنند.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: هر بخش سازمان اوقاف باید دستورالعمل مربوط به وظایف خود را تدوین و به صورت مکتوب ارائه کند، تا تداخل مسئولیت ها در این مورد ایجاد نشود.
 
گفتنی است: براساس مصوبه ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوقی شهروندی وزارت کشور، همه ساله، جلساتی توجیهی و دوره های آموزشی با هدف بحث و اطلاع رسانی از اهداف 12 گانه آن در دستگاه ها، سازمان ها و وزارتخانه ها به منظور حسن اجرای برنامه های حقوق شهروندی برگزار و تصمیمات ضروری اتخاذ می شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: عابد ، تکریم ، مدیران ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار