همزمان بادومین دهه ازماه محرم الحرام،مراسم یادواره70شهید سرافرازمحله شادآباد و شمس آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، در این مراسم که به منظور ترویج فرهنگ ایثارو شهادت از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری ناحیه 4وحوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه در حسینیه شهدای شاد آباد برگزار شده بود ، دکتر شاکری گفت : تجلیل از رشادت ها و جانفشانی های شهدا، تجلیل از انقلاب و نظام است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهدا افتخار نظام اسلامی هستند و امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی های جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تأکیدبراینکه ترس دشمنان از ایران اسلامی نیز ازشهدا وجانفشانی جوانان مؤمن در راستای ارزش های دینی و انقلابی آنهامی باشد،اظهارکرد: امام راحل (ره) به پشتوانه شهدا و جانبازان سرافزاز، نظام اسلامی و دین را مستقر کرد.

شاکری پشتیبان واقعی جمهوری اسلامی را خون های پاک شهدا و رشادت های جوانان و رزمندگان درعرصه های حساس عنوان کرد و گفت:جمهوری اسلامی درحال حاضربه برکت رهبری،نظامی مقتدرو تأثیرگذاردرمعادلات بین المللی است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران،شهادت طلبی وفرهنگ انتظار ظهور حضرت حجت (عج) را دو بال انقلاب اسلامی دانست و گفت ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است و دشمنان همواره در صدد خارج کردن ولایت فقیه از صحنه سیاسی هستند.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان دربه زانودرآوردن کشورمان ، خاطرنشان کردتا فرهنگ انتظار و شهادت و ولایت فقیه در این کشور زنده است،دشمنان و بویژه آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند . انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار