معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران اعلام کرد: با رفع برخی مشکلات در اجرای طرح کتاب اتوبوس و مترو در آینده‌ای نزدیک شاهد از سر گیری این طرح در خطوط اتوبوس و مترو تهران خواهیم بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران حمید کیانی گفت: بررسی ها حاکی از آن بوده است که داستان بهترین قالب کتاب‌ مورد علاقه مسافران شهری که اغلب مدت زمان کوتاهی را در خطوط حمل و نقل بوده اند، است. از این رو تلاش می شود تا در قالب داستان، به موضوعات تاریخی، اجتماعی و ‌فلسفی پرداخته شود .

معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: کتاب اتوبوس در داخل اتوبوس‌های معمولی قرار می گیرد و تنها به خطوط تندرو تعلق ندارد .

وی با بیان اینکه شهرداری اهتمام ویژه‌ای در اجرای این طرح و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی دارد گفت: تا پیش از این کتاب اتوبوس در 32 صفحه و در قطع پالتویی با تیراژ حدود 50 هزار نسخه در هر هفته منتشر می شد که با رفع مشکلات موجود ، امیدواریم بزودی مسافران شهری شاهد بازگشت کتاب ها به اتوبوس و مترو باشند.

معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با رد برخی شایعات درخصوص توقف طرح کتاب‌های مترو و اتوبوس به دلیل فروش کتاب‌های اتوبوس در بازار بیان کرد: این موضوع صحت ندارد بلکه واقعیت آن است اجرای این طرح به دلیل مشکلاتی بوده که با بررسی صورت گرفته ، امروز برطرف شده است و بزودی این طرح اجرا می شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، اتوبوس ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار