امام جمعه موقت ارومیه گفت: بسیجی یک انسان جامع، دلسوز، انقلابی و ولایتمدار است که در تمام صحنه‌های ملی، اجتماعی، سیاسی و مذهبی در صدر قرار دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ، حجت‌الاسلام کاظم سلامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به 19 محرم، اظهار داشت: این روز مصادف با خروج کاروان اسرای کربلا از کوفه به سمت شام است.

وی به مصیبت‌های وارده به حضرت زینب کبری(س) و امام زین‌العابدین (ع) اشاره کرد و اذعان داشت: شکنجه‌های روحی سبب شد حضرت زینب کبری(س) و امام زین‌العابدین (ع) کوفه را به مقصد شام ترک کنند.

سلامتی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در پنجم آذر ماه سال 58، خاطرنشان کرد: امام فرمودند «بسیج مدرسه عشق است، بسیج یک مجمع الهی و ملکوتی است و الهی بودن خود را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی نشان داد».

امام جمعه موقت ارومیه با بیان اینکه بسیج با یک روح قدسی تشکیل شد، افزود: مقام معظم رهبری در ارتباط با بسیج می‌فرماید «نظام ما 20 میلیون بسیجی دلسوز، انقلابی، بانشاط و با روحیه پاک در پایگاه‌ها دارد که به ایفای نقش می‌پردازند».

وی ادامه داد: انتظار می‌رود در این زمینه طوری رفتار شود که در راستای رسیدن به منویات مقام معظم رهبری باشد.

سلامتی ابراز داشت: هر زمانی که موقعیت سیاسی کشور ایجاب می‌کند که بسیج در صحنه باشد، بسیجیان با تمام وجود در تمام عرصه‌ها ظاهر می‌شوند.

وی به حضور بسیج در مسائل علمی و انرژی هسته‌ای اشاره کرد و یادآور شد: سردمداران امر هسته‌ای در کشور بسیجی هستند.

سلامتی اضافه کرد: بسیجی یک انسان جامع، دلسوز، انقلابی و ولایتمدار است که در تمام صحنه‌های ملی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی و ... در صدر قضایا قرار دارد.

امام جمعه موقت ارومیه به هفتم آذر ماه به عنوان روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: رشادت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه در مقابله رو در رو با آمریکا در خلیج فارس در روز 29 فروردین سال 67 به یادماندنی است./ب

برچسب ها: بسیج ، ارومیه ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.