برنامه "سيب" با هدف اطلاع‌رساني از نكات بهداشتي و درماني با حضور متخصصان و كارشناسان امروز به آریتمی یا نامنظمی ضربان قلب می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، برنامه "سيب" شنبه دوم آذر، با موضوع آريتمي يا نامنظمي ضربان قلب و با حضور "دكتر قاروني" متخصص قلب و عروق روي آنتن مي‌رود. متخصص گوش و حلق و بيني نيز يكشنبه درباره سينوزيت و راههاي درمان آن صحبت خواهد كرد.
 
شنوندگان برنامه "سيب " دوشنبه چهارم آذر، بيماري‌هاي لوزالمعده يا پانكرانس را با حضور دكتر خسرونيا متخصص گوارش و كبد و سه شنبه با موضوع پيشگيري از سكته‌هاي مغزي با حضور دكتر مصطفايي متخصص مغز و اعصاب خواهند شنيد.
 
بيماري آرتروز مفصل ران و عوارض پوسيدگي دندان‌ها در كودكان از موضوع‌هايي است كه چهارشنبه و پنج شنبه به آن پرداخته مي‌شود.
 
شنوندگان مي‌توانند برنامه "سيب" را هر روز بجز جمعه‌ها از ساعت 10:30 به مدت 25 دقيقه با حضور مجرب ترين مختصصان از شبكه راديويي تهران روي موج FM 94  بشنوند و از طريق شماره پيامك برنامه 30000951 و 30000955 و نشاني الكترونيكي   radiotehran@irib.ir با ما در ارتباط باشند.
 
گفتنی است؛ ساناز باقري و حماد خزائي تهيه‌كننده و سردبير، فاطمه نصرآبادي و آويد بزرگي گوينده‌هاي اين برنامه همراه شنوندگان خواهند بود.
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.