طراحی سایت مسکونی ویلایی محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس در مرز ایران و آذربایجان پايان یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، مدیرعامل منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: این سایت به مساحت 30 هکتار در ضلع شمال غربی این منطقه واقع شده و طراحی آن با مدنظر قرار دادن ضوابط و استانداردهای بین المللی به پايان رسید.

خادم عرب باغی افزود: محدوده 3 منفصل منطقه آزاد ارس که با محدوده جلفای آن 150 کیلومتر فاصله دارد یکی از مهمترین بخش های این منطقه است که با فعال سازی امکانات گردشگری و تفریحی سد و دریاچه خداآفرین و زمینه سازی در راستای ایجاد اشتغال عملاً زمینه برای مهاجرت معکوس و توسعه اقامت موقت و فصلی و یا دائم در این منطقه فراهم می گردد.

وی ادامه داد: طراحی این سایت در راستاي هموارسازي مسير توسعه و ساماندهي بخش مسکونی در محدوده منفصل خداآفرین منطقه آزاد ارس و توسط کارشناسان مديريت برنامه ریزی و بودجه منطقه آزاد ارس انجام یافته است.

وی با اشاره به اهمیت و ظرفیت های محدوده خداآفرین منطقه آزاد ارس گفت: با مطالعه و اجرای طرح های مختلف توسعه در این منطقه مستعد که از توانمندیهای خدادادی و زیرساختی مناسبی برخوردار است پیش بینی می شود جانانلو به یکی از گردشگر پذیرترین نقاط تبدیل شده و با تمرکز جمعیتی خود زمینه را برای توسعه و پویائی منطقه فراهم نماید./ب

برچسب ها: طراحی ، سایت ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.