مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با تاکيد بر اينکه به نشریات دانشجویی توجه خاصی خواهیم داشت، گفت: بودجه قابل توجهی را به این امر اختصاص دهیم؛ چرا که معتقدیم نشریات دانشجویی زبان گویای مطالبات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های دانشجویان است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ نشست هم اندیشی نمایندگان دانشگاه در هیئت‌های نظارت بر تشکل‌های دانشجویی و اساتید با حضور علی قدمیاری مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست که در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار شد نمایندگان به طرح مشکلات و چالش‌های موجود در تشکل‌ها پرداختند.

قدمیاری در این نشست با بيان اينکه دبیرخانه تشکل‌ها از همه ظرفیت‌های موجود در تشکل‌های دانشجویی و اساتید در راستای ایجاد شور و نشاط سیاسی و اجتماعی در فضای دانشگاه استقبال مي‌کند، گفت: تشکل‌ها باید همواره از استقلال لازم برخوردار باشند تا بتوانند زبان گویای جنبش دانشجویی باشند.

وي با اشاره به برخی مشکلات موجود در حوزه نمایندگان و تشکل‌ها تصريح کرد: به منظور تسهيل در کارها مشکلات موجود بر سر راه نمایندگان و تشکل‌ها را رفع خواهيم کرد.

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با تاکيد بر اينکه به نشریات دانشجویی توجه خاصی خواهیم داشت، گفت: در  صددیم بودجه قابل توجهی را به این امر اختصاص دهیم؛ چرا که معتقدیم نشریات دانشجویی زبان گویای مطالبات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های دانشجویان هستند.

قدمیاری در ادامه با قدردانی از زحمات مدیران گذشته در دبیرخانه تشکل‌ها اضافه کرد: با وجود تلاش‌هایی که مدیران گذشته انجام داده‌اند در حال حاضر کاستی‌های جدی‌ای وجود دارد که از آن جمله جایگاه و شأن نمایندگان در هیئت‌های نظارت است که متاسفانه در سال‌های اخیر مورد خدشه قرار گرفته است که قطعا ما در جهت رفع این مسئله و ارتقا جایگاه و منزلت نمایندگان در هیئت‌های نظارت قدم‌های جدی خواهیم برداشت.

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: خط قرمز ما در تشکل‌ها منویات مقام معظم رهبری و قوانین شورایعالی انقلاب فرهنگی است و هر تشکلی در چارچوب این اصول و قوانین رفتار کند از آن حمایت خواهیم کرد.

شایان ذکر است، در ابتدای این برنامه نمایندگان دانشگاه در هیئت‌های نظارت بر تشکل‌های دانشجویی و اساتید به بیان برخی چالش‌ها و موانع موجود در فعالیت نمایندگان و تشکل‌ها پرداختند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار