در پی بررسی سلامت مواد غذایی توسط مسئولان سازمان استاندارد و سازمان غذا و دارو مقرر شد گزارشی مستند از سلامت مواد غذایی و به خصوص برنج‌های وارداتی به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ارائه شود.

دکتر آریایی‌نژاد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اینکه بگویم تمام مواد غذایی چه داخلی و تولید و چه وارداتی از سلامت 100درصدی برخوردارند قابل پذیرش و باور نیست چرا که هر فرد در سطح جامعه به شخصه به عوارضی هرچند موردی از این قبیل محصولات دچار شده‌اند. 

وی گفت: گزارشاتی که از نهادهای متولی سلامت جامعه ارائه می‌شود باید قانع کننده و مستند باشد و نمی‌توان صرف بیان اینکه همه مواد غذایی سالم‌اند اعتماد لازم را در مردم ایجاد ساخت. 

وی با بیان اینکه متأسفانه با قرارگیری مسائل اقتصادی در اصل سلامت مرتبط با مردم به فرع رانده می‌شود، خاطر نشان کرد: باید مسئولین سلامت مواد غذایی را جدی بگیرند و در زمان سستی و کاستی نهادهای بازرسی وارد عمل شود و دست متخطی را رو سازند چرا که در دراز مدت عوارض ناشی از این سهل انگاری هزینه‌های فراوانی را به کشور تحمیل می‌سازد.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار