با وجود مشکلات فراوان در مؤسسه غیر انتفاعی پالایش اصفهان، وزارت علوم هنوز مأموریتی برای بررسی مشکلات این مؤسسه به اتحادیه ابلاغ نکرده است.

دکتر آهون منش، رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیر انتفاعی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در این خصوص گفت: در جریان مشکلات مؤسسه پالایش خمینی شهر هستیم ولی متأسفانه "وزارت علوم" تاکنون دستوری برای رسیدگی به مشکلات این مؤسسه ابلاغ نکرده است. 

وی افزود: این مؤسسه با مشکلات زیادی رو به رو است و از‌‌ همان ابتدای ترم به دلیل کمبود تعداد دانشجویان قرار شد که مکان دانشگاه جابجا شود و در ادامه این مشکلات دانشجویان هم به اداره نظارت بر دانشگاه‌های غیر انتفاعی در اصفهان مراجعه کردند و دانشگاه اصفهان هم ۲ بار از این مؤسسه بازدید کرده است ولی گویا هنوز نتوانسته‌اند با مدیر مؤسسه به توافق برسند. 

آهون منش تصریح کرد: طی نامه‌ای که دانشجویان به وزارت علوم و اداره نظارت دانشگاه‌های اصفهان نوشته‌اند تمام مشکلات و تخلفات دانشگاه را مطرح کرده‌اند ولی مدیر مؤسسه زیر بار هیچ یک از آنها نرفته است. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اتحادیه اقدامی در خصوص رفع مشکلات این مؤسسه انجام داده است یا خیر گفت: برای اینکه ما وارد عمل شویم باید دستوری از سوی وزارت علوم و یا اداره نظارت بر دانشگاه‌های غیر انتفاعی اصفهان به ما ابلاغ شود ولی تاکنون وزارت علوم هیچ مأموریتی برای بررسی مشکلات این مؤسسه به نداده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار