عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری از مشخص شدن راهبرد انتخاباتی و برگزاری کنگره سالانه حزب متبوعش در دهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به محورهای مورد بحث در پنجاه و یکمین نشست فصلی حزب متبوعش در اول آذرماه اظهار داشت: دویست و پنجاه نفر از اعضای شورای مرکزی، سیاسی، کمیته داوری، روسای شاخه‌ها و نمایندگان دفاتر استان‌ها و شهرستان‌های حزب مردم‌سالاری در این نشست حضور داشتند.

وی به محوری‌ترین موضوعات مورد بحث در نشست فصلی حزب اشاره و تصریح کرد: حضور فعال در دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس شاخصه‌هایی که روز گذشته در نشست مشخص شد از جمله اصلی‌ترین موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری به زمان برگزاری کنگره سالانه حزب اشاره و خاطرنشان کرد: دهم بهمن ماه سال جاری زمان تعیین شده برای برگزاری کنگره است و براساس تصمیمات اخذ شده اعضای شورای مرکزی پیشنهادات خود را درباره طرح و نحوه برگزاری کنگره در بیست و چهارمین روز از ماه‌های "آذر و دی" ارائه خواهند داد و پس از بررسی‌های لازم در کنگره بهمن ماه مطرح می‌شود.

مطهری‌نژاد به چگونگی فعالیت کمیته آموزش حزب اشاره و خاطرنشان کرد: اقدام به آموزش اعضای حزبی و گستردگی فعالیت از جمله مسائلی بود که در نشست مورد تاکید قرار گرفت.

گفتنی است، در نشست فصلی حزب مردم‌سالاری "مصطفی کواکبیان" و "میرزابابا مطهری‌نژاد" ضمن حمایت ار تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در ژنو به ایراد سخنرانی درباره موضوعات و محورهای حزبی خود پرداختند.

همچنین، نمایندگانی از شاخه‌ها و استان‌های حزب مردم‌سالاری درباره وضعیت سیاسی، اجتماعی و مسائل حزبی سخنرانی کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار